A Facebook bejelentette az új Messengert, amit biztosan utálni fogsz

4

A Messenger platform folyamatosan nő, és egyre inkább különválik a Facebook többi szolgáltatásától. Ezzel nem is lenne baj, de most egy olyan mérföldkőhöz érkezett a csevegő, ami sokaknak nem fog tetszeni…

A Facebook a napokban bejelentette a Messenger platform 1.3-as verzióját, ami gyakorlatilag minden hirdető számára lehetővé teszi, hogy szponzorált üzeneteket hozzanak létre. Egyébként már 6 hónapja tesztelik szűk körben a funkciót, mostantól azonban teljes gőzzel megindulhatnak az üzenetben érkező hirdetések.

facebook-messenger-hirdetesek

Mindez természetesen rengeteg jogos aggodalmat felvet a felhasználók részéről, hiszen ezek a reklámüzenetek kifejezetten zavaróak lehetnek a jövőben. Szerencsére a Facebook erős kontrollt alkalmaz, és csak azok a vállalatok jeleníthetnek meg szponzorált üzeneteket a számunkra, amelyekkel korábban már kapcsolatba léptünk, és ha ennek ellenére zavaró hirdetéssel találkozunk, akkor lehetséges lesz blokkolni az adott céget.

Készülj fel a következőre: A vállalatok egyre inkább igyekeznek majd rávenni a felhasználókat, hogy üzenetben lépjenek velük kapcsolatra, ezáltal szélesebb körben tudnak majd hirdetni. Ezt a célt szolgálja a Facebook egyik új hirdetési formája, ami a hírfolyamban jelenik meg, de rákattintva nem egy weboldalra jutunk, hanem egy üzenetváltás indul az adott hirdetővel. Hasonló megfontolásból vezették be nemrég a botokat is, ami annyit jelent, hogy nem egy valódi személlyel beszélünk, hanem tulajdonképpen egy programmal.

forrás: TechCrunch

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid