Még nem törölted a Messengert? Ezután valószínűleg fogod!

9

Használja még valaki a Facebook Messengert? Hát persze, rengetegen! Pedig a Facebook mindent megtesz azért, hogy megutáltassa a csevegőjét a felhasználókkal. A ma bejelentett újítás sem lesz túlzottan népszerű.

Kezdjük azzal, hogy a Messenger nagymértékben meríti és lassítja az androidos készülékeket, rengeteg erőforrást használ. Aztán tavaly bejelentették, hogy már üzenetben is kaphatunk reklámokat, és a rettentően idegesítő Napom funkció sem nyerte el igazán a felhasználók tetszését. Hamarosan pedig megint reklámokkal bővül a Messenger, hogy már az alkalmazás kezdőoldalán is hirdetésekkel találjuk szembe magunkat.

A Facebook hivatalosan is bejelentette, hogy már tesztelik az új hirdetési formát Thaiföldön és Ausztráliában. Ha minden jól megy, akkor később természetesen minden felhasználónál megjelenhet az újítás. A reklámblokkok a “Kedvencek” szekció alatt helyezkednek majd el, azaz egyből látszani fognak, ahogy megnyitjuk a Messengert, és így lejjebb tolódnak a további szekciók.

És hogy miért van szükség erre? A Facebook a vállalatokra fogja, állítólag rengetegen jelezték feléjük, hogy szívesen hirdetnének ilyen formában, és hogy hatalmas potenciált látnak a dologban. Az utóbbi biztosan igaz, hiszen 1 milliárd ember használja havi szinten a Messengert.

forrás: Facebook

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

Szakos Péter

Informatikus, online marketinges, újságíró, blogger és a Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid