2017. november 22.
Szerviz
Kezdőlap » Android mobilok » Megjelent a Samsung Galaxy S8 Magyarországon
Megjelent a Samsung Galaxy S8 Magyarországon

Megjelent a Samsung Galaxy S8 Magyarországon

A mai napon végre Magyarországon is megjelentek a Samsung új csúcsmodelljei, a Galaxy S8 és a Galaxy S8+.

Az előrendelők már korábban kézhez kaphatták a készüléküket, hivatalosan azonban csak a mai naptól vásárolható meg a Galaxy S8 hazánkban.

A Samsung a következőket írja sajtóközleményében:

“A Samsung újdonságai mostantól nemcsak előrendeléssel, de a gyártó partnerboltjaiban is megvásárolhatók. A ma lezáruló Galaxy S8 és S8+ előrendelési számok figyelemreméltóak. YH Eom, a Samsung Electronics Europe elnök-vezérigazgatója ennek kapcsán elmondta: „A Galaxy S7 és S7 edge tavalyi sikereire építő, minden előrendelési rekordot megdöntő Galaxy S8 és S8+ okostelefonok tökéletesen példázzák európai vásárlóink töretlen lelkesedését a Samsung eszközök iránt.”

A Galaxy S8 és S8+ sikere számokban:

  • 2017. április 25-ig 27 százalékkal több előrendelés érkezett a Galaxy S8 és S8+-ra, mint a Galaxy S7 es S7 edge-re a tavalyi előrendelés azonos időszakában.
  • Az előrendelők több mint 40 százaléka a Galaxy S8+ készüléket választotta, Magyarországon ez az arány még magasabb, a vásárlók több mint fele döntött a nagyobb készülék mellett.
  • Európában a legnépszerűbb színváltozat az éjfekete, ezt követi a Samsung új, levendula színvariánsa (az értékesített készülékek több mint negyede ilyen színű). Magyarországon az éjfekete szín után a jeges szürkét, majd a levendula színt szerették legjobban a felhasználók.
  • A Galaxy S8 és S8+ előrendelésének első három napján 85 százalékkal szárnyalta túl az ezt megelőző legeredményesebb európai előrendelést.

A Samsung Galaxy S8-ért 275 ezer forintot kérnek a legtöbb helyen, a Galaxy S8+ pedig 300 ezer forintba kerül. További érdekes híreket itt találsz a készülékekről.

forrás: Samsung

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!

Szerző: Szakos Péter

Szakos Péter
Informatikus, online marketinges, újságíró, blogger és a Napidroid.hu alapítója.
  • Gibson

    Ezúton szeretnék köszönetet mondani azoknak a ráérős, unatkozó kedves embereknek akik előrendeléssel segítenek nekem abban, hogy vállalnak időt, pénzt és fáradságot azért, hogy teszteljék nekem ezt a készüléket. Tehát köszönöm azt, hogy én már egy javított, tökéletes verziót kapjak kézhez egy év múlva. Köszönöm, hogy vállalják a kellemetlenséget, amit egy új fejlesztésű telefonnál lehet tapasztalni és ugye már el is kezdődött a vörös színárnyalatú kijelzővel. Nem nekem kell bámulnom a hibás kijelzőt, nem nekem kell epekedve szoftverfrissítést várnom, amennyiben hardveres a hiba, akkor nem nekem kell vele szervizbe rohangálni nem kevés utiköltségen, nem kevés időt ráfordítva. Nem nekem kell tűkön ülnöm, hogy a negyed milliós telefonom mikor lesz kész, egyáltalán miért kell várni a szervizre, mikor adtam negyed millát egy készülékért és nem tudom használni. Köszönöm az előrendelőknek, hogy nem nekem kell aggódnom a felrobbanó akkuk miatt, a melegedő akkuk miatt, a repedező kávák, a karcolódó üvegek miatt, a hibás csatlakozók, a hibás töltők, a gyenge térerők miatt. Köszönöm, hogy letesztelitek nekem, hogy ti szaladgáltok a szervizbe, ti vártok, ti aggódtok, ti kínlódtok a különböző javítócsomagokkal, melyek szoftveresen hol gyorsabbá, hol laggolósabbá teszik a készüléket a végleges verzió eléréséig :). Szóval köszönöm mégegyszer. Jövőre csatlakozom én is az S8 táborba. Szépen odamegyek, leveszem a polcról, hazamegyek és használom.

    • buvartacsko

      és azt kinek szeretnéd megköszönni hogy nem vagy vicces és hogy egyáltalán senkit nem érdekelt ez a kommented? (a feléig se jutottam el…) szerintem inkább foglalkozz a pattanásaiddal.

      • Jakesz

        Ha érintettként magadra ismersz, akkor nem értem a kifakadásodat, hiszen hálás neked is. Ha nem nem vagy érintett, akkor meg azért nem értem a reakciódat, hogy ez miért érintett meg ennyire. Amúgy meg igaza van. Manapság szinte majdnem minden készüléket valami gebasszal dobnak piacra, ami jó esetben csak szoftveres. Na most ez alapján mégis mit gondoljon az ember azokról, akik ennek tudatában rendelnek elő egy 300 ezres készüléket? Tényleg csak annyi jóindulatú dolgot lehet elmondani, hogy ellátják a betateszterek feladatát, akik értesítik a céget, hogy ez így nem kóser, es majd javítják, hogy a türelmes vásárlók korrekt készüléket kaphassanak a kezükbe.

        • Gibson

          Így van, pontosan erre gondoltam. És nem egyedi márkáról van szó, bármelyik márkát mondhattam volna…

      • Gibson

        Nem viccből írtam. Amúgy mi a nagy hiszti oka? Csak nem előrendeltél te is?

      • Gibson
    • Soliman Kinczel Nikoletta

      Szivesen! :)
      Mi szeretünk elsők lenni.
      Samsungot használunk a kettes óta.
      Minden évben, mikor kijön az új, lecseréljük a párommal a régit.
      Soha semmi bajunk nem volt velük.
      Leszámítva, hogy 2x elrepedt az üveg.
      Természetesen az enyémen. Páromnak semmi.
      Imádtam a 6 Edgem, most a 7+ van.
      Kedden érkezik a s8+.
      Lehet, mert Svédországban figyelnek arra, hogy jót kapjunk, nem tudom, de azt igen, hogy soha nem volt gondunk.
      Pedig duplán van minden teliből itthon.
      Sok szerencsét majd neked is ehez a gyönyörűséghez!
      Szép napot!

      • Gibson

        Használd egészséggel :). Egyébként édesapám is ugyanezt mondta, mint amit te. Hogy semmi bajuk ezeknek, nem érti a panaszkodó embereket. Ekkor mondtam neki, hogy persze, hogy nem látod a hibákat, mert max telefonálsz vele, meg sms-t olvasol. De én a telefonon:
        – Vásárolok
        – Számlát fizetek be
        – Navigálok + turistatérkép
        – Zenét hallgatok
        – Fotózok
        – Email
        – Viber
        – Messenger
        – Internet
        – Naptár
        – Kisebb dokumentumok szerkesztése
        – Jegyzet
        – Időjárás tájékozódás
        – stb
        funkciókat használok. És bizony így már hamarabb előjönnek a hibák. Az ismerőseim 98 százaléka nem tudja mi az a felhő, Nem tudja hogy kell telefonon vásárolni, képet szerkeszteni, nem tudják mi az a swype, nfc, de még csak az emailt is kevesen használják. Csak facebookoznak, meg telefon, sms, fotó. Kész. Azt hiszik rólam, hogy valami telefonguru vagyok, pedig sima felhasználó vagyok. De nem azért mert hülyék, hanem mert leszarják a mobil mizériát.
        Arra akarok kilyukadni, hogy lehet, hogy a tiednek is van/volt baja, csak észre sem vetted.
        Azt meg hiába írod, hogy svédország, mert a két telefon ára az nektek is pénz, maximum könnyebben kifizetitek mint mi.
        Három alaklommal vettem premier telefont, mert az a tuti. Aztán vehettem ki szabadságot a szervizbe járáshoz. Mindig vártam a szoftverek javítását. Egyik frissítéssel kijavították a hibát, de elrontottak mást. Pl atomgyorsan merült, vagy halk lett a csengőhang. Meg hasonló baromságok. Az ember eszre megáll. Ezeket asztalon, PC-n fejlesztik. És persze, hogy a marha fejlesztő nem veszi észre, hogy egy autós módban nem fordul el a kijelző. Csak álló kivitelben működik. 3 hónapot vártam a javításra. De mondom, aki csak fészbukozik, az ezt nem látja.
        Tény, hogy amiket leírtam, az nem a Samsung egyedi hülyesége. Sony és Nokia telefonoknál is ugyanezek. A Samsung A5 2016 telefonomat a megjelenés után fél évvel vettem meg és valóban hibátlan. Bár most még vannak fenntartásaim, mert mostanában jön a Nougat és előre parázok, hogy mit b@szn@k el megint rajta…

  • György Olaj

    Péntekem vásároltam. Semmi gond, megfelelően működik, mint az előző s7 edgem.is.

    • Gibson

      Az én kollégám eddig kétszer volt az S7 edge telefonjával szervizben. Mindkét alkalommal kijelzőhibával. Elsőre cserélték neki, mert rövid időn belül jött elő, tehát kapott egy másikat. Aztán ugyanezt vihette vissza, de akkor már csak kijelzőcserét kapott. Mekkora méreg lehet.. Annak viszont szívből örülök, hogy 48 órán belül te elégedett vagy, ez bizony jó arány. Engem meggyőztél :D

  • Techdiszkont

    A Samsung Galaxy S7, és S7 Edge egész jól sikerült. Nem igazán volt problémánk ezekkel a típusokkal. Az S8 vonatkozásában még kell néhány hét szerintem, mire kiforrja magát a dolog, és előjöhet még egy – két hiba (mint pl. a vörösképernyő). Ne legyen így, de előfordulhat.

    Mindenesetre mi bízunk benne, és már a tokokat áruljuk hozzá. :D