Szárnyalnak a Samsung Galaxy S7 és S7 edge eladások

1

Egy koreai elemzőtől megtudtuk, hogy a Samsung legújabb csúcsmobiljai több fontos piacon is kitűnően teljesítenek, és felülmúlták a vállalat várakozásait.

Egyre nyilvánvalóbb, hogy a Samsung jó lóra tett az S7 és S7 edge tervezésekor. Ahelyett, hogy egy teljesen új mobilt készítettek volna, inkább a már eleve sikeres, de néhány kisebb-nagyobb hiányossággal rendelkező elődöt, az S6-ot tökéletesítették – és milyen jól tették ezt! Az S7 vízállósága, microSD kártyával bővíthető tárhelye, nagyobb akksija és olyan funkciói, mint az Always On kijelző vagy a hihetetlenül gyors autofókusz könnyen elnyerte az újságírók tetszését. Most pedig az is kiderült, hogy bizony a vásárlók szívéhez (és pénztárcájához) is megtalálta az utat a Samsung.

Samsung_Galaxy_S7_S7_edge

Arról már korábban is írtunk, hogy Európában 2.5-szer annyit rendeltek elő az új modellekből, mint tavaly az S6-okból, de hozzá kell tenni, hogy nem az öreg kontinens a legnagyobb telefonpiac a világon. Olyan országokban, mint Kína vagy India milliárdnyi mobiltulaj van, akiknek a gyártók különösen szeretnek imponálni. És a Samsungnak most ez is sikerült.

Kínában eddig körülbelül 10-15 millió millió S7 vagy S7 edge talált gazdára, ami elég meggyőzően hangzik. Annak tudatában pedig különösen jó ez az adat, hogy a távol-keleti ország mobil júzerei sokkal szívesebben válogatnak a hazai gyártók, pl. a Huawei vagy a Xiaomi, illetve az Apple termékeiből.

A Samsung a Galaxy S7 és S7 edge tervezésekor tehát hallgatott a felhasználókra. A minél vékonyabb ház helyett a nagyobb akkumulátor és vízállóság mellett tették le a voksukat, amit a vásárlók is értékelnek.

AndroidBeat

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

A Napidroid.hu egyik legújabb és legfiatalabb szerkesztője.

NapiDroid