A hirdetők örülhetnek, a felhasználók kevésbé: hamarosan nem csak a hírfolyamban vagy az oldalsávban lesznek hirdetések a Facebookon, hanem az üzenetekben is megjelennek.
A TechCrunch hozzájutott néhány kiszivárgott dokumentumhoz, amelyekből egyértelműen kiderül, hogy a Facebook a Messengerbe is bevezetné a hirdetéseket. Ez alatt az üzenet alapú promóciót kell érteni, azaz olyan lesz az egész, mintha egy üzenetet kapnánk a hirdető vállalkozástól.
Ez elsőre nagyon ijesztőnek hangzik, hiszen rendkívül zavaró lenne, ha a cégek üzenetekkel bombáznának minket, de szerencsére nem ennyire rossz a helyzet. A tervek szerint csak azon hirdetők reklámjait kaphatnánk meg üzenetben, akikkel korábban már csevegtünk. Éppen ezért a Facebook azt javasolja a vállalkozásoknak, hogy minél hamarabb vegyék fel a kapcsolatot üzenetben az ügyfeleikkel, vásárlóikkal, hogy később hirdetéseket juttathassanak el hozzájuk.
Az új hirdetési forma bevezetése a második negyedévben várható.
forrás: TechCrunch