Elég megszokott dolog, hogy a nagy mobilgyártó cégek a versenytársaikat is megjelenítik a reklámjaikban, és természetesen nem az előnyös oldalukról mutatják be őket. Az új Galaxy S5 videóban a szokásos nagy ellenfelet, azaz az iPhone-t kritizálják.
A hangsúly az üzemidőn van, és mint kiderül, ha iPhone-unk van, akkor egész nap a töltőn kell tartani a készülékünket, ami nagyon kényelmetlen. Ezzel szemben a Samsung csúcsmodelljében bekapcsolhatjuk az Ultra Power Saving módot, amivel az alapfunkciók még alacsony töltöttségi szintnél is sokáig használhatók. Ráadásul a Galaxy S5-ben kivehető az akkumulátor, azaz ha lemerül, akkor elég csak kicserélni egy tartalékra. Ugyanezt egy iPhone-nal nem tehetjük meg.
https://www.youtube.com/watch?v=mzMUTrTYD9s
A reklám egyébként viccesen a “Wall Huggers” címet kapta, ami magyarul nagyjából annyit jelent, hogy “falon lógók”, és természetesen az iPhone tulajokat illeti ez a gúnynév. A reklám eléggé eltúlozza a valóságot, de nemrég a Samsung is kapott hasonlóan komoly beszólást az egyik kínai gyártótól.