A napokban felröppent a pletyka, amely szerint a Samsung reklámokat tenne bizonyos gyári alkalmazásokba, sőt, még akár a mobiljai záróképernyőjére is, de nagy valószínűséggel szó sincs ilyesmiről.
Számos nagy külföldi portál megírta a hírt (pl. GSMArena), de a Sammobile később rámutatott, hogy erre elég kicsi az esély. Az egész onnan indult, hogy a Samsung hivatalos dél-koreai közösségi fórumán elkezdtek panaszkodni a felhasználók egy az Időjárás alkalmazásban felbukkanó hirdetés miatt. Ennek a pontos eredetét egyelőre nem tudni, de rengetegen kommenteltek a poszt alá, és itt indult meg a spekuláció, hogy ez csak a kezdet, és több helyre is reklámok kerülhetnek a Samsung rendszerébe.
A hozzászólók közül aztán egyesek tovább gondolták a sztorit, és készült is egy kép, hogy milyen lenne, ha a Samsung a lezárt képernyőre is pakolna hirdetést. Ezt kapták fel később a híroldalak. Még azt is felmerült, hogy 15 másodpercig kellene nézni a reklámot, és csak utána lehetne belépni a telefonba, de nyilván ilyesmit nem csinálna a gyártó.
Az Időjárás appos eseten kívül (ami kizárólag dél-koreai felhasználókat érintett tudomásunk szerint) semmi jel nem mutat arra, hogy valóban lenne ilyen terve a Samsungnak, a hírek nagy része csak spekuláció, illetve a dél-koreai fórumbejegyzés rossz fordítása.
A Samsung új felülete, a One UI 2.5 augusztusban debütálhat a Galaxy Note 20 mobilokon, és később további modellek is megkapják majd. Túl sok konkrétumot egyelőre nem tudni az interfészről, valószínűleg kisebb újítások, változtatások lesznek, és reméljük, hogy ezek között nem szerepelnek majd a reklámok.
Via Sammobile