A méltán nagy elismertségnek örvendő Counterpoint Research nevű piackutató cég szerint hazájában a Honor augusztusban megelőzte a Xiaomit az okostelefon-eladások tekintetében, és ezzel sikerült felküzdenie magát a három legnagyobb okostelefon brand közé Kínában. Olyan hatalmasságok után kaparinthatták meg a bronzérmet, mint a Vivo és az Oppo.
A Counterpoint Research kutatása szerint a Honor egy hónapra jutó okostelefon értékesítései augusztusban 18 százalékkal emelkedtek, ezzel pedig ők lettek az egyik leggyorsabban növekvő vállalat a régióban, amellett, hogy megkaparintották a harmadik legnagyobb okostelefon márka címét. A piackutató cég egyik munkatársa, Tarun Pathak úgy véli, hogy a Honor képes volt sikeresen újjáépíteni az okostelefonos üzletágát azóta, vagy különvált anyavállalattól, vagyis a Huaweitől.
Ez egyben azt is jelenti, hogy helyreállították a kapcsolatokat az alkatrész-beszállító cégekkel, és a megerősödött kutatási és fejlesztési részlegek szaktudásának köszönhetően a Honor visszaszerezte elvesztett pozícióját Kínában.
Természetesen a főnixként való újjászületésben komoly szerepe volt a Honor 50 sorozatnak, amely a felső-középkategóriás szegmensben igyekszik tarolni, de a csúcstegóriában sem fegyvertelen a Honor a Magic 3 készülékeknek köszönhetően, amelyek jó fogadtatásra találtak a helyi vásárlók körében.
A Counterpoint Research előrejelzései szerint a Honor még jobban rá fog kapcsolni az idei év második felében, és fokozni fogja a versenyt Kínában. Ami a globális piacot illeti, a nagy visszatérésre egyelőre várni kell, ehhez előbb a Honornak újjá kell építenie a forgalmazási hálózatát a kínai határokon kívül – állítják a szakértők.
Forrás: GSMArena