Jöhetnek a reklámok a Netflixre

0

A Netflix legutóbbi negyedéves jelentése alapján nehéz helyzetben van a vállalat, 10 év után először csökkent az előfizetők száma, de van néhány ötletük arra, hogy hogyan fordítsák vissza a folyamatot.

A Netflix az elmúlt időszakban árat emelt a legtöbb régióban, és a magas havidíjak sokakat visszatarthatnak attól, hogy előfizessenek a szolgáltatásra. A vállalat korábban ellenezte a reklámokat, de a legújabb álláspontjuk az, hogy meg kell adni a választási lehetőséget a felhasználóknak, ezért gondolkoznak azon, hogy bevezessenek egy olcsóbb előfizetési opciót, amelynél a kedvezőbb havidíjért cserébe reklámok jelennének meg.

Fontos megjegyezni, hogy még semmi konkrétumot nem közöltek az új csomagopcióval kapcsolatban, nem tudni tehát, hogy mennyibe kerülne pontosan, és hogy milyen gyakorisággal jelennének meg a hirdetések. Egyelőre csak felmerült az ötlet, valószínűleg még vizsgálják a lehetőséget a vállalatnál. A jelenlegi csomagokat ez nem fogja érinteni, ezeknél marad a reklámmentesség.

Ami viszont közelebbi, illetve konkrétabb változás, hogy a Netflix igyekszik felszámolni a jelszómegosztást. A felméréseik szerint 100 milliónál is több olyan háztartás van, amelyben valaki másnak az előfizetésével használják a szolgáltatást, vagyis nem fizetnek érte. Ez egy hatalmas kiaknázatlan lehetőség a vállalat számára.

A Netflix felhasználási feltételeiben az áll, hogy egy előfizetés csak egy adott háztartáson belül élőknek szól, ezért be fognak vezetni egy olyan opciót, hogy fizetős megosztás. Ennek a lényege, hogy egy bizonyos plusz havidíjért cserébe extra felhasználókat lehet majd az előfizetésünkhöz adni, akik saját jelszóval tudják majd használni a Netflixet a saját háztartásukban, az eredeti árnál kedvezőbben.

Via GSMArena, AndroidAuthority

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid