A Google fokozatosan megújítja a Play Áruház felületét az új Material You dizájnnyelvnek megfelelően. Már fel is tűnt néhány változás, többek között a logó is frissült.
Egetrengető újítások egyelőre nincsenek, de az app bizonyos részein már feltűnt a frissített logó, ami így néz ki:
Elsőre talán fel sem tűnik, de több minden változott, például jobban lekerekítették a háromszög sarkait, illetve az ikon formája kör alakú lett. A színeken szintén csiszoltak, eltűntek az átmenetek, a kék és a zöld pedig számottevően sötétebb lett. Íme egymás mellett a régi és az új változat (utóbbinál a külső részt nem kell nézni, csak szemléltetésképpen lett kivágva az ikon forma a fenti képernyőmentésből):
Nem csak a logó frissül, hanem az app felülete is változik. Legutóbb a gombokat cserélték le, a korábbi szögletes forma helyett mindenhol lekerekített gombokra tértek át.
Az új változat már meg is jelent nálunk, de az app ikonja még a régi a kezdőlapon. Valószínűleg csak idő kérdése, és azt is frissítik.