Újabb részletek derültek ki a Netflix új csomagjáról, ami az év végén startol, és olcsóbb lesz az eddigieknél, cserébe viszont reklámokat kell majd nézni az előfizetőknek.
Még nem véglegesítették az új, olcsóbb csomag jellemzőit, de a Bloomberg értesülései szerint a vállalat azt tervezi, hogy óránként 4 perc reklám jelenik majd meg. A hirdetések felbukkanhatnak a filmek és a sorozatok előtt és alatt is, utánuk viszont nem.
Az új, olcsóbb csomagot az év végén tervezi elindítani a Netflix, először hat országban, majd a jövő év elején szélesebb körben is bevezetik, így jó eséllyel nálunk is viszonylag hamar elérhető lesz. Az ára valahol 7 és 9 dollár között lesz az USA-ban, ami körülbelül fele a normál “Standard” előfizetésnek. A vállalat valószínűleg úgy számol, hogy ekkora engedmény miatt már sokan lesznek, akik bevállalják azt a néhány reklámot.
Magyarországon kicsit más árak vannak, nálunk szerencsére olcsóbb a Netflix. A legolcsóbb csomag itt 2500 Ft-ba, a középső “Standard” csomag 3500 Ft-ba, a prémium UHD csomag pedig 4500 Ft-ba kerül. Ha ehhez viszonyítunk, akkor valahol 1500 és 2000 Ft között várható a reklámokkal támogatott előfizetés havidíja.