Kijött egy friss kutatás, ami a világ legértékesebb márkáit rangsorolja. Mivel számos techvállalat található a listán, ezért úgy gondoltuk, érdemes röviden beszámolni róla.
Azt már az elején fontos megemlíteni, hogy a rangsor nem az egyes cégek értéke vagy bevétele alapján készült, hanem itt konkrétan a márkák értékét próbálták megbecsülni számos különféle mutató alapján.
Íme az első 10 helyezett:
- Apple
- Microsoft
- Amazon
- McDonald’s
- VISA
- Tencent
- Louis Vuitton
- Mastercard
- Coca-Cola
Abszolút a techcégek uralják a listát, ami egyáltalán nem meglepő, mint ahogy az sem, hogy az Apple végzett az első helyen.
Csak hogy néhány további helyezettet is megemlítsünk, a Facebook a 12. lett, az Alibaba a 14., a Tesla a 25., a Telekom/T-Mobile a 26., az Instagram a 29., a Qualcomm a 32., a YouTube a 34., a Netflix a 36., a TikTok pedig a 41.
A 50. és a 100. hely közé került többek között a Samsung (54.), a Huawei (58.), a Vodafone (63.) és a Sony (99.).
Forrás: Brandz