A katasztrofális júniusi bemutató és a globális értékesítés teljes leállítása után a Sony újra árusítani kezdte az Xperia 1 VII-et. Az okostelefon Európa után már a gyártó hazájában, Japánban is kapható. A cég egy hivatalos közleményben kért bocsánatot a hibákért, és részletezte azokat a lépéseket, amelyeket a hasonló jövőbeli problémák elkerülése érdekében fog megtenni.
Az Xperia 1 VII június eleji bemutatóját követően a vásárlók tömegesen panaszkodni kezdtek véletlenszerű újraindulásokra és leállásokra, amelyeket, mint kiderült, egy hibás áramköri lap okozott. A cég a japán értékesítés újraindítása alkalmából egy közleményben elnézést kért a kellemetlenségekért és a hosszú várakozási időért, hangsúlyozva, hogy nagyon komolyan veszik a közelmúltban kapott kemény kritikákat.
Hogy a hasonló hibákat a jövőben elkerüljék, a Sony szigorítani fogja az Xperia termékek minőség-ellenőrzési rendszerét. Egy új menedzsmentrendszert vezetnek be, amelynek célja a gyártási folyamat minőséget befolyásoló kockázatainak ellenőrzése és értékelése. Ez az új rendszer már működik a cserekészülékek és az újonnan árusított Xperia 1 VII modellek esetében, és a tervek szerint a jövőben ki fogják terjeszteni minden létező Xperia eszközre.
A Sony azt is megerősítette, hogy azok a vásárlók, akik július 4. előtt vették meg az okostelefont, továbbra is jogosultak az ingyenes cserére. A japán gyártó egyértelmű célja az, hogy visszaszerezze a vásárlók bizalmát a csúcskategóriás mobil, és általában véve a brandjük iránt. Szívből kívánjuk, hogy ez sikerüljön nekik, és reméljük, hogy a jövőben hasonló botrányok nem történnek majd a házuk táján.
Forrás: GSMArena