A Motorola új reklámkampányt indított, amivel egyszerre vette célba az Apple-t és a Samsungot. Természetesen az iPhone 7 modellekről, valamint a Note 7-ről szeretnék lebeszélni az embereket, és nagyon jó alternatívát is kínálnak ezek helyett.
A kampány az igen beszédes “Skip the sevens”, azaz “Hagyd ki a heteseket” néven fut. Ennek része az alábbi videó, amelyben olyan iPhone-fanok szerepelnek, akik nincsenek túlzottan elragadtatva a 7-es szériától, mert hiányolják az igazi innovációt. Erre mutatnak nekik egy új “iPhone prototípust”, aminek a hátlapjára különböző modulok csatlakoztathatók: van extra aksi, hangszóró és projektor is.
Az újdonság minden résztvevőnek nagyon tetszett, és végül a gyártó emberei elárulták a turpisságot: a második készülék nem is egy iPhone prototípus, hanem a Moto Z, ami már meg is vásárolható a Moto Modokkal együtt.
Persze elég erőltetett a videó, de az tény, hogy a Moto Z nagyon innovatív lett, sokkal jobbnak tűnik ez a megoldás, mint amit az LG G5-nél láthattunk.
Egyébként mostanában több hasonló megmozdulása is volt a vállalatnak. Nemrég a felgyulladó Note 7-ek miatt bírálták a Samsungot, előtte pedig azzal vádolták a dél-koreai vállalatot, hogy tőluk lopta az Always On kijelzőt. Utóbbival be is égették magukat.
Még valami: A cikkben a Motoroláról van szó, de tudvalevő, hogy beolvasztotta őket a Lenovo, és a készülékeik már csak Moto márkanév alatt futnak.
forrás: Moto USA