Az Oppo egy remek, feltörekvő kínai gyártó, rendszeres olvasóink pedig tudják, ez nem egy érdemtelenül rájuk aggatott jelző. Állításomat igazolják az eladási számok is, melyek szerint márciusban az Oppo lett a legjobban teljesítő manufaktúra az offline eladásokban Kínában.
A Sino MR nevű független elemzőcég kimutatása szerint március havában az Oppo vezetett az offline eladásokban a Népköztársaság határain belül. A sikeres periódust elsősorban az F1 Plus – az ázsiai szektorban R9-ként árulják – iránti hatalmas keresletnek köszönheti a kínai brand.
Az elemzés szerint 180 000 darab készüléket adtak el már az első napon, azaz március 24-én, pár nappal később pedig már 400 000 elkelt mobilról lehetett beszélni. Az Oppo mögött szorosan a Vivo és az Apple liheg sikerre szomjazva, magukhoz ragadván az eladások 12.1, valamint 11.2 százalékát. A negyedik helyen a szintén méltán populáris Huawei található 9.4 százalékos részesedéssel, ugyanakkor a Honor almárka sem elhanyagolandó a maga 4.5 százalékával. Igen, a kettő együtt az élre repíti a Huawei-t.
Ha szeretnéd tudni, mi az Oppo R9/F1 Plus sikerének titka, ajánlom korábbi cikkeimet a témában.