Az elmúlt időszakban a Google elkezdte bevezetni a kereső új mobilos felületét, ami a vállalat szerint egyszerűbb, letisztultabb és átláthatóbb lett. Nézzük meg röviden, hogy mi változott!
A Google egy blogposztban mutatta be az új mobilos keresőt, ami számos felhasználónál már el is érhető. (Lehetséges, hogy egyesek jóval korábban megkapták, az ilyen újításokat általában hosszabb élesben való tesztelés előzi meg.)
A vállalat célja az volt az dizájnváltással, hogy egy olyan összetett dolognak, mint a keresés, egy könnyed, friss kinézetet adjanak.
A Google azt szerette volna elérni, hogy a dizájnelemek helyett a keresett információ legyen a középpontban, így próbálták a lehető legegyszerűbbé alakítani a felületet.
A szöveg nagyobb és hangsúlyosabb lett, különösképpen a címek, és a betűtípuson is csiszoltak, hogy jobban összehangban legyen más Google-szolgáltatásokkal, mint például a Gmail.
A keresési találatok már széltől szélig tartanak, minimalizálták az árnyékokat, és valamivel szellősebb lett az egész elrendezés.
Összességében elmondható, hogy nem történek radikális változtatások, de azért csiszoltak a felületen, ami inkább sok kisebb dologban mutatkozik meg.
Forrás: Google