Egy megbízható szivárogtató szerint a Nothing a jövőben a belépőszintű okostelefonok piacán is megjelenhet „Lite” vagy „T” márkajelzésű modellekkel. A lépés a cég portfóliójának bővítését szolgálná a már meglévő, középkategóriás Phone (3a) széria alá pozicionált termékekkel, követve az olyan sikeres gyártók stratégiáját, mint amilyen a Xiaomi és a OnePlus.
Igen, a Nothingnak már van egy márkája, ami olcsóbb, pénztárcabarátabb termékekkel házal, ez a CMF, de a hírek szerint Carl Pei cége más irányokba is szeretne tapogatózni. A szóbeszédek szerint „Lite” vagy „T” márkajelzéssel ellátott, a jelenleginél is kedvezőbb árú modellekkel készülhet a gyártó. A szivárogtató úgy véli, erre azért lehet szükség, mert a drágább Pro modellek önmagukban nem elegendőek a növekedés fenntartásához, így a cégnek olcsóbb alternatívákra van szüksége ahhoz, hogy a fogyasztói érdeklődést fenntartsa.
Amennyiben tényleg ilyesmin törpölnek a Nothing fejesei, az nem jönne a semmiből, hiszen a közelmúltban olyan stratégiába kezdtek, amellyel egy szélesebb közönséget próbálnak elérni. Az úton megtett első lépés a Phone (3a) és (3a) Pro volt, amelyek esetében az ár-érték arányra fókuszált a gyártó. Egy még olcsóbb, Lite vagy T jelölésű modell bevezetése ennek a stratégiának a logikus folytatása volna.
Egyébként a Lite vagy a T jelölések használatában az a jó, hogy még véletlenül sem zavarják össze a felhasználókat, az iparágon belül bevált megoldásnak számítanak. Az olyan márkák, mint a Xiaomi és a OnePlus, évek óta sikeresen alkalmazzák ezt a névadási sémát a hardveresen némileg leegyszerűsített, de versenyképesen árazott telefonjaik megkülönböztetésére. Bár a Nothing egyelőre semmit nem erősített meg, és a megjelenés időpontja sem ismert, a Phone (3a) széria sikere után egy valódi belépőszintű modell piacra dobása tényleg kézenfekvő ötlet lenne.
Forrás: Android Authority