Egyre többen néznek reklámokat a Netflixen

0

A legfrissebb adatok alapján elképesztően sikeres a Netflix viszonylag új, reklámokat is tartalmazó előfizetéses csomagja, egy év alatt több, mint duplájára nőtt a felhasználók száma.

A Netflix még 2022-ben vezette be a “Standard with ads” nevű csomagot, ami jelenleg 7,99 dollárba (kb. 2860 Ft) kerül, és a kedvezőbb árért cserébe reklámok is megjelennek a felhasználóknál. Összehasonlításképpen a sima “Standard” csomagért 17,99 dollárt (kb. 6440 Ft) kérnek havonta az USA-ban, ennyi tehát a reklámmentesség felára. (Hazánkban nyilván más összegek vannak, és nálunk még nem is jelent meg az új csomag, de az arányok azért látszanak így is.)

Míg tavaly májusban 40 millió előfizetője volt ennek a csomagnak, addig mostanra ez több, mint a duplájára, 94 millióra nőtt, vagyis kifejezetten sokan hajlandóak megnézni óránként néhány reklámot a kedvezőbb havidíjért cserébe. Mindez úgy, hogy még csak nagyjából egy tucat országban érhető el a “Standard with ads” csomag.

A vállalat egyébként már saját hirdetési platformot is létrehozott Netflix Ad Suite néven. Erre azért volt szükség, mert kezdetben a Microsoft rendszerén keresztül jelenítették meg a reklámokat. A Netflix Ad Suite első körben az USA-ban és Kanadában indult el, de még a nyáron kiterjesztik az összes többi országra, amelyekben elérhető a hirdetésekkel támogatott csomag.

Úgy látszik tehát, hogy a Netflix komolyan gondolja a reklámok megjelenítését, és fokozatosan egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek erre a bevételi forrásra. Folyamatos bővítés várható, egyre több országban fog megjelenni ez a lehetőség, illetve a hirdetések száma és változatossága is nőhet. Legutóbb például az derült ki, hogy már tesztelik a megállított filmek és sorozatok közben megjelenő hirdetéseket.

Te megnéznél néhány reklámot az olcsóbb havidíjért cserébe?

Via

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!

About Author

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid