A kínai bevezetés után a Realme GT7 megjelenik Európában is. A bejelentésére május 27-én kerül sor, egy párizsi eseményen. A debütálást beharangozó promóciós anyagok külön kiemelik az okostelefon fejlett hűtését.
A reklámanyagok kiemelik, hogy a GT7 hátlapja grafént tartalmaz a telefon hűtőrendszerének részeként. A gyártó fejlettebb hőelvezetést ígér a hagyományos réz hűtőbordákhoz képest, és szerintük akár 6 Celsius-fokkal is hűvösebb lehet a lapkakészlet működése. Az okostelefon egy hatalmas, 7700 mm²-es gőzkamrás rendszerrel is fel van vértezve, szóval a Realme nem bízza a véletlenre a hardver stabil működését.
A Realme GT7 egy csúcskategóriás okostelefon, amelynek meghajtásáról MediaTek Dimensity 9400+ lapkakészlet gondoskodik, kiszereléstől függően 12 vagy 16 GB RAM-mal és akár 1 TB UFS 4.0 háttértárral kiegészítve. Az említett hardver egy 6,8 hüvelykes, 1280 x 2800 pixeles felbontású, 144 Hz-es OLED megjelenítő takarásában dolgozik, a panel támogatja a 10 bites színmélységet és a HDR szabványt is.
A készülék energiaellátását egy 7200 mAh kapacitású akkumulátor biztosítja, amely támogatja a 100 wattos gyorstöltést és a bypass töltést is, vagyis ha a mobilt töltőre dugjuk, akkor az akkumulátort kímélendő a hálózatról veszi fel a működéséhez szükséges elektromosságot.
Az okostelefon kamerarendszere élén egy 50 megapixeles, optikai képstabilizátorral kiegészített elsődleges kamera áll, amelyben egy 1/1,56 hüvelykes Sony IMX896 szenzor teljesít szolgálatot. A készlet másik tagja egy 8 megapixeles ultraszéles látószögű modul, az előlapra pedig 16 megapixeles szelfikamera kerül.
A mobil támogatja a 4K felbontású videófelvételt 60 fps-sel, a duál 5G-t, a Wi-Fi 7-et, a Bluetooth 5.4-et, az NFC-t, és mindezeken kívül még infravörös porttal is felszerelték. A külső kialakítás megfelel az IP69 minősítésnek, vagyis víz- és porálló, a keresztmetszete mindössze 8,25 mm-es, súlya pedig 203 gramm. Már csak az kell, hogy egy nem túl rémisztő árcédula kerüljön a mobil dobozára, és sejtésünk szerint meglesz a siker.
Forrás: GSMArena

