Azt már korábban megírtuk, hogy a Samsung egyszerűsíteni fog a Galaxy mobilok elnevezési rendszerén, most pedig kiderült, hogy a gyártó 2015-ben kevesebb modellt tervez piacra dobni, mint eddig.
A Samsungnak az összes árkategóriában jelen van, de a gond az, hogy általában több készülékkel is. Sorra adja ki a közép-, és alsókategóriás mobilokat, szinte már el sem lehet igazodni rajtuk. És ez nem csak a felhasználóknak nehézség, hiszen így a gyártó költségei is jóval magasabbak, mint ha csak néhány modellel foglalkozna. Többek között ez lehet az egyik oka annak, hogy az utóbbi időben csökkenőben vannak a Samsung bevételei, úgy is mondhatnánk, hogy elindultak a lejtőn.
Ezt valószínűleg a dél-koreai gyártó is belátta, hiszen a friss hírek szerint 2015-ben 25-30%-kal csökkentik majd a piacra dobott modellek számát. Főként az alsó-, és középkategóriára fognak koncentrálni, és állítólag az árakat is csökkentik majd, hogy versenyképesebbek legyenek az olyan gyártókkal szemben, mint például a Xiaomi vagy a Motorola.