Nemrég mi is írtunk arról, hogy Japánban leállították az Xperia 1 VII értékesítését súlyos hibajelenségek miatt. Nemrég a Sony brit képviselete friss tájékoztatást adott ki az ügyet illetően. A vállalat megerősítette, hogy továbbra is keresik a véletlenszerű újraindulásokat és leállásokat okozó hiba forrását, és jelenleg azt próbálják kideríteni, hogy Európában mely gyártási széria lehet érintett.
A Sony brit részlege kiadott egy közleményt a legújabb csúcsmobilját, az Xperia 1 VII-et érintő súlyos problémákkal kapcsolatban, miután a készülék japán forgalmazását néhány napja teljesen leállították. A gyártó megerősítette, hogy továbbra is vizsgálják a véletlenszerű újraindulásokat, leállásokat, illetve az olykor bekapcsolhatatlan mobilok hibáinak okát, és gőzerővel dolgoznak a megoldáson. Európában jelenleg azt próbálják azonosítani, hogy a probléma egy bizonyos gyártási szériát érint-e, vagy általános hibáról van szó.
A Sony a vizsgálat idejére azt javasolja minden Xperia 1 VII tulajdonosnak, hogy elővigyázatosságból készítsenek biztonsági mentést a fontos adataikról, nehogy azok egy esetleges meghibásodás miatt a semmibe vesszenek. A gyártó egy hivatalos oldalon fogja közzétenni a további információkat és útmutatást az európai felhasználók számára, mihelyt többet tudnak a hibák hátteréről.
A vállalat emellett emlékeztet a korábban javasolt ideiglenes megoldásokra is. Ha valakinek a mobilja nem kapcsol be, a bekapcsoló- és a hangerő fel gomb együttes, 20 másodpercig tartó nyomva tartásával meg lehet kísérelni a készülék újraélesztését. Azt is javasolják, hogy ha tehetjük, telepítsük a legújabb szoftverfrissítést is, bár ha a japánok még mindig a hiba okát keresik, kétséges, hogy a legújabb szoftver gyógyírt jelenthet a mobilt sújtó problémákra.
Forrás: GSMArena