A nagy cégek közismert logói csak ritkán változnak meg, a Facebook jelenlegi emblémája például 2005 óta, azaz 10 éve ugyanolyan. Most azonban elérkezettnek látták az időt egy kis megújuláshoz.
A vállalat kreatív igazgatója, Josh Higgins azt nyilatkozta, hogy a céljuk egy modernebb, barátságosabb és emberközelibb logó volt. Komoly változásra persze nem kell gondolni, a különbség alig észrevehető, leginkább csak akkor látszik, ha egymás mellé rakjuk a régi és az új logót.
Átalakították a betűtípust, az új változat valamivel vékonyabb és modernebb lett. A legszembetűnőbb talán az, hogy az “a” betűt teljesen lecserélték, illetve a többi egy kicsit kerekebb lett, ez legjobban az “o”-kon látszik. Egyébként a Facebook érthető módon nem is akart teljes megújulást, hiszen már jól bejáratott dizájnelemekkel és stílussal rendelkeznek.
A közösségi oldal kisebb, mindössze egy “f” betűt tartalmazó logója még 2013-ban esett át hasonló változáson, így ez most érintetlen maradt.
A megújult logóra való átállás fokozatosan megy majd végbe, nem mindenhol egyszerre jelenik meg.