Ma délelőtt 11 órától kezdődően rengetegen azt tapasztalhatták országszerte, hogy nem tudnak telefonálni, illetve a mobilinternet-eléréssel is gondok voltak. Leginkább a Vodafone és a Telekom szolgáltatásai érintettek.
Rengetegen panaszkodtak az elmúlt néhány órában arra, hogy nem működnek megfelelően a mobilos szolgáltatások. A telefonhívások mellett a mobilinternet is akadozva, vagy egyáltalán nem működött sokaknál, illetve, egyes TV szolgáltatások sem voltak elérhetők.
A Telekom nemrég tájékoztatta az ügyfeleit, azt írják, hogy áramellátási hiba történt, de már dolgoznak a javításon:
“Áramellátási hiba miatt a Telekom IPTV és Telekom TV szolgáltatásai, valamint a mobil hangszolgáltatás elérhetősége ma délelőtt akadozhatott. A helyreállításon folyamatosan dolgozunk, a fennakadásért elnézést kérünk. Köszönjük a türelmet!”
A Vodafone-nál, illetve a hozzájuk tartozó Digi ügyfeleinél szintén problémák voltak/vannak, de a egyelőre nem érkezett tájékoztatás a szolgáltatótól.
Frissítés: A Vodafone is közleményt adott ki, azt írják, hogy áramszünet volt az egyik szerverközpontban, és ez okozta a fennakadást. Azóta a hibát állítólag elhárították. Ha valakinek nem áll helyre magától a mobilja, akkor meg kell próbálni újraindítani, vagy pedig repülőgép üzemmódba tenni, majd vissza.
Ezt írják:
Sziasztok! Január 2-án rövid ideig fennakadást tapasztalhattatok a mobilszolgáltatások elérhetőségével kapcsolatban. A kimaradást áramszünet okozta az egyik szerverközpontban, amely ideiglenesen befolyásolta a szolgáltatások elérhetőségét. Munkatársaink javították is a gondot, így a mobilszolgáltatások ismételten zavartalanul működnek!
Ennek ellenére előfordulhat, hogy néhány mobilkészülék továbbra sem csatlakozik automatikusan a hálózathoz. Ha ezt tapasztalnád, javasoljuk, hogy egyszerűen indítsd újra a készüléked, vagy válts repülőgép üzemmódra, majd térj vissza az eredeti állapotba, amely megoldást jelent.
Megértéseteket és türelmeteket köszönjük!
NapiDroid.hu