Reggel óta sokan panaszkodnak, hogy a Vodafone egyes szolgáltatásai nem elérhetők. A vállalat már észlelte a hibát, és arról is tájékoztatást adott, hogy hogyan lehet orvosolni.
A Downdetector szerint a mai napon reggel 7 óta sokan jeleztek hibát a Vodafone-nal kapcsolatban. Az ügyfélszolgálatot felhívva az alábbi tájékoztatást kapjuk:
A Vodafone TV Mediabox működésében fennakadást tapasztalhat. Amennyiben a “nincs előfizetése a csatornán” hibaüzenetet tapasztalja, kérjük, végezze el a Mediabox alaphelyzetbe állítását.
Az Indexnek eljuttatott közleményben az alábbiakat írja a szolgáltató.
Pár egyszerű lépésben megoldható a boxok alapbeállításra állítása, amely helyreállítja a működést. Ennek lépései a következők:
- kapcsolják be a készüléket,
- nyomják meg a távirányítón MENÜ/HÁZIKÓ gombot,
- válasszák ki a „Beállítások” menüpontot (fogaskerék jelzés a menüben),
- válasszák ki a „Vodafone Mediabox Beállítások” menüpontot,
- válasszák ki az „Alaphelyzetbe állítás” menüpontot, itt írják be a PIN-kódot (alapértelmezetten 0000),
- ezt követően várják meg, amíg a készülék csatornakeresése lefut.
A Vodafone az okozott kellemetlenségért az ügyfelek elnézését és türelmét kéri – tették hozzá.
Forrás: Index