Két hete mutatták be az új iPad Pro modelleket, amelyek leginkább a vékonyságukkal próbálnak kitűnni, ám az Apple egy elég érdekes reklámot készített a készülékekhez, ami elég sokakat felháborított, és nem teljesen alaptalanul. A Samsung rögtön be is szólt az almás vállalatnak, a Xiaomi viszont inkább átvette az ötletet.
Az Apple eredeti reklámja arról szól, hogy egy hidraulikus préssel összezúznak egy rakat hagyományos eszközt, amelyek a kreativitással, a művészettel kapcsolatosak (lemezjátszó, gitár, zongora, festékek, könyvek, stb.). A mondanivaló egyszerű: ezeket mindet kiváltja az ultravékony iPad Pro. Ezzel azonban eléggé mellé lőtt az almás vállalat, hiszen az ilyen tárgyak bezúzása egyáltalán nem egy jó és pozitív üzenet.
Sokan felszólaltak az Apple reklámja ellen, és ahogy az ilyenkor lenni szokott, a Samsung rögtön kapott is az alkalmon, és kiadtak egy videót, amiben reagálnak rá. A gyártó üzenete röviden annyi, hogy a kreativitást nem lehet elnyomni és bezúzni.
We would never crush creativity. #UnCrush pic.twitter.com/qvlUqbRlnE
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) May 15, 2024
Eddig tiszta a kép, a Xiaomi azonban elég furcsa módon reagált a történésekre. Elkészítették az Apple videójának a mását, annyi különbséggel, hogy náluk a fotózás áll a középpontban, ilyen eszközök kerülnek a hidraulikus prés alá. Ezúttal viszont a zúzás elmarad, pontosabban azt nem láthatjuk, ugyanis egy rövidebb, előzetes videóról van csak szó, aminek vagy lesz folytatása, vagy nem.
#CinematicVision – Coming Soon! pic.twitter.com/Exnu9If9Da
— Xiaomi India (@XiaomiIndia) May 21, 2024
Az Apple-reklámot idéző Xiaomi előzetes egyébként a hamarosan érkező új Civi mobilokhoz készült, erre utal a Cinematic Vision felirat, amelyben mindkét szónál az első két betű van pirossal kiemelve.