2023 úgy látszik, hogy a nagy megújulások éve, legalábbis a technológiai cégek arculatának szempontjából. Nagyjából 60 év után újított logót a Nokia, és most az LG határozott úgy, hogy ideje frissíteni a márka identitásán. A dél-koreai gyártó bemutatta új vállalati emblémáját, amely laposabb megjelenéssel és világosabb vörös színnel igyekszik frissen és dinamikusan megkülönböztetni magát a konkurenciától.
Az új szín, amely a gyártó logóját körülveszi, az LG Active Red nevet viseli. A “Life’s Good” szlogen mostantól még szélesebb körben lesz használatos, ott virít majd a márkajelzéseken és a termékek csomagolásán is, ráadásul új betűtípussal. Lent a régi és az új logót láthatjátok egymás mellett.
Az LG a saját bevallása szerint a dinamikusabb és fiatalosabb megjelenésre törekszik, azt remélve, hogy így sikerül újra felfedezni a saját márkaidentitását. William Cho, az LG Electronics vezérigazgatója az alábbi módon magyarázza az új logó bevezetésének szükségességét:
Egy erős, következetes márkastratégia lehetővé teszi számunkra, hogy jobban közvetítsük értékeinket és egyedi identitásunkat, amely harmonikusan ötvözi az innovációt és a szívélyességet. Az LG célja az új brand stratégia megvalósításával az, hogy olyan ikonikus márkává váljon, amely generációkon és régiókban átívelő hatással van a fogyasztókra.
Az LG arra is törekszik, hogy jellegzetes logóját még kifejezőbbé tegye az online felületeken azáltal, hogy olyan mozdulatokkal ruházza fel, mint a kacsintás, a bólintás vagy a mosolygás.
Az új arculat bejelentésében mindezeken kívül arról is szót ejtenek, mennyire hangsúlyos a cég számára az, hogy a fogyasztók minél szélesebb csoportját szólítsák meg, életkortól és országtól függetlenül. Az LG kiemelt fontosságot tulajdonít a fiatalok, a Z-generáció figyelmének elnyerésének is.
Forrás: GSMArena