Azt valószínűleg Ti is sejtitek, hogy ambícióban nincs hiány a Samsung főhadiszállásán, és most a vállalat 2022-re vonatkozó terveibe nyerhetünk betekintést a The Elec nevű sajtóorgánum jóvoltából. A cég számos egyéb mellett azt is tervezi, hogy a kedvező árú okostelefon-kínálatában is bevezeti az IP68-as minősítést szélesebb körben.
A Samsung kitűzött maga elé néhány merész célt a következő évre vonatkozóan. Például jövőre szeretnék birtokolni a globális okostelefon piac 21,9 százalékát. A vállalat irányítói úgy vélik, hogy az elhúzódó pandémia 2022 folyamán növelheti az okostelefonok eladásait, így aztán cseppet sem meglepő, hogy a növekvő tortából egy még nagyobb szeletet szeretnének maguknak. Számításaik szerint a globális okostelefon-eladások elérhetik az 1,52 milliárdos darabszámot, így aztán durván 390 millió készüléken kellene túladniuk a kitűzött cél eléréséhez. Ebből a mennyiségből nagyjából 33 millió mobil lesz a Samsung Galaxy S22 sorozat valamely tagja, a spekulációk szerint az alap Galaxy S22-ből 14 milliónak, a Galaxy S22+ és Ultra variánsokból pedig 8 és 11 milliónak kellene elkelnie.
Persze az emberek zöme nem zászlóshajó készüléket fog vásárolni, ezzel nyilván a Samsung is számol, feltételezéseik szerint a Galaxy A sorozatba tartozó mobilok teszik majd ki az eladások nagy részét.
A Samsung azt tervezi, hogy még színesebb telefonokkal lepi meg a vásárlóit, illetve próbálja egyszerűsíteni a gyártási folyamatokat is azáltal, hogy csökkenti a középkategóriás modellek hátlapjához felhasznált rétegeket, ami az előállítási költségeket is lejjebb tudná faragni. Ha alacsonyabbak az előállítási költségek, akkor a mobilokat is olcsóbban lehet adni, de hogy igazán vonzók legyenek, a gyártó azt tervezi, hogy a Galaxy A33-mal kezdődően a büdzsé kategóriás mobilválasztékában is elkezdi bevezetni az IP68-as minősítést.
Az említett okostelefon mellett a Galaxy A53 és Galaxy A73 modellek is IP68-as tanúsítvánnyal büszkélkedhetnek majd, hogy több új vásárlót vonzzanak a Samsunghoz Kínában, és persze mindenütt máshol is. Egyebek mellett ezzel a húzással terveznek versenyezni a megfizethető kínai márkákkal, amelyek természetesen nem csak Kínában, hanem más piacokon is borsot törnek a koreaiak orra alá a durván kompetitív ajánlataikkal.
Forrás: GSMArena