Ha a Vodafone ügyfele vagy, akkor fontos tudnivaló, hogy július 11. és 16. között csak korlátozottan lehet majd ügyeket intézni, illetve bizonyos szolgáltatások ennél hosszabb ideig is szünetelnek. A vállalat azonban megnyugtatott mindenkit, hogy az otthoni és a mobil alapszolgáltatások zavartalanul fognak működni.
A Vodafone-UPC integráció utolsó lépéseként van szükség egy informatikai átállásra, és emiatt lesz a leállás, amit a szolgáltató a hatékonyabb, egységesebb ügyfélkiszolgálás érdekében végez el.
Az átállás alatt számos szolgáltatás nem lesz elérhető, többek között a személyes és online ügyintézés, az értékesítés, illetve bizonyos speciális szolgáltatások, mint a mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó, stb.). A teljes listát a cikk végén találod.
Szerencsére az alapszolgáltatások, tehát az otthoni szolgáltatások (vezetékes TV, internet és telefon), a mobil hívások indítása és fogadása, az SMS küldés és fogadás, az adathasználat, valamint a telefonos ügyfélszolgálaton keresztüli hibabejelentés, zavartalanul működni fognak.
Arra kérik az ügyfeleket, hogy szükséges ügyeiket intézzék el még az átállás előtt, illetve július 6-ig fizessék be számláikat, az érintett időszakban pedig ne indítsanak számlabefizetést.
Mobilszolgáltatások esetén a Vodafone azt javasolja a felhasználóknak, hogy időben gondoskodjanak az elegendő adatmennyiségről és a roaming szolgáltatások aktiválásáról, és július 11-ig fizessék be számláikat. A feltöltőkártyás ügyfelek ATM-en keresztül változatlanul feltölthetik egyenlegüket. Kérik, hogy az időszakban esedékessé váló éves feltöltőkártyás adategyeztetéssel kapcsolatos teendőket még az átállás előtt végezzék el.
Június 24. és július 16. között nem lesz elérhető:
- Vezetékes szolgáltatással kapcsolatos webshop, online leadott rendelések – új vezetékes szolgáltatás vagy médiaeszköz megrendelése online június 23-ig vagy személyesen az üzletekben július 7-ig lehetséges.
- Meglévő vezetékes szolgáltatások áthelyezése egy másik címre
Július 11. és 16. között nem lesz elérhető:
- Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online leadott rendelések. Emiatt új szolgáltatás vagy készülék rendelésére, vagy meglévő mobil előfizetés módosítására július 11-ig van lehetősége az ügyfeleknek. A szolgáltató azt javasolja továbbá az ügyfeleknek, hogy július 6-ig rendeljék meg SIM kártájukat vagy mobil készüléküket, hogy még időben kiszállíthassák.
- My Vodafone online ügyfélszolgálat, My Vodafone alkalmazás – a Vodafone weboldalon és alkalmazásban nem érhetők el a számlák, szolgáltatások.
- Meglévő vezetékes szolgáltatások módosítása
- Streaming és kiegészítő TV szolgáltatások megrendelése
- Meglévő mobil előfizetés módosítása (szerződéshosszabbítás, tarifacsomagváltás). Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása. Roaming szolgáltatás aktiválása.
- Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos online és személyes ügyintézés
- Vodafone TV web és mobil alkalmazás elérés
- Eszközökkel/készülékekkel kapcsolatos ügyintézés (szerviz, kárrendezés, biztosítás)
- Mobilvásárlás (autópálya matrica, parkolás, lottó)
- Easy Rider alkalmazás
- Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás
Forrás: Vodafone, MTI