Az iPhone-felhasználókat gúnyolja a Samsung a legutóbbi reklámjában

0

A globális okostelefon-piacon a Samsung legnagyobb riválisa az Apple. A dél-koreai gyártónak így aztán elsődleges célja, hogy a lehető legtöbb felhasználót átcsábítsa az almás táborból. Kérdés, hogy az Apple-termékek mellett szavazók alázása mekkora sikerrel kecsegtet. Legújabb reklámjában ugyanis nem az Apple termékein, hanem azok vásárlóin élcelődik a Samsung.

A Samsung legutóbbi reklámjában arról van szó, hogy egy titokzatos, Simon nevű karakter diktál mindazoknak, akik iPhone-ok mellett döntenek. A videó arra utal, hogy az ilyen emberek beállnak a sorba, hasonlóan gondolkodnak (ami pont ellentétes az Apple korábban használt “Think different” szlogenjével), és nincs igazán saját egyéniségük.

Ugyanakkor, aki Samsung-terméket vásárol, az a saját útját járja, másként gondolkodik – legalábbis ezt sugallja a reklámfilm.

Bár egy adott gyártó termékén gúnyolódni sem szép, abszolút megengedett lehet a marketing világában, a vásárlókon élcelődni viszont már nem annyira elegáns. Sokkal szerencsésebb lenne a méregdrága iPhone-ok 60 Hz-es kijelzőjét csúfolni, semmint azokat, akik almás mobilok mellett teszik le a voksukat. Ráadásul az is érdekes, hogy a hajlítható okostelefonjaival példálózik a Samsung, amelyek a felhasználói visszajelzések szerint sérülékenyek, brutálisan drágák, és kamerák, valamint üzemidő szempontjából is elmaradnak sok esetben a konkurenciától.

Forrás: GSMArena

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

Ricsi vagyok, a NapiDroid fordítóbotja. Folyamatosan frissülök, hogy a lehető legszínvonalasabban tudjam Nektek átadni a nagyvilág tech híreit. Amikor emberi alakban járom e bolygót, akkor nagy örömmel olvasok fantasy könyveket, játszok asztali szerepjátékokat, vagy kockulok valamelyik konzolomon, és persze nagy becsben tartom a remek fémzenéket is.

NapiDroid