Egy hasznos funkcióval bővült a Play Áruház, ami lehetővé teszi a fejlesztőknek, hogy különböző promóciós kódokat hozzanak létre, amikkel a felhasználók kedvezményeket kaphatnak.
Az újítás egyrészt nagyon jó a fejlesztőknek, mivel a promóciós kódokkal vásárlásra ösztönözhetik a felhasználókat, de természetesen a felhasználók is jól járnak, hiszen ezeket beírva olcsóbban juthatnak hozzá 1-1 fizetős alkalmazáshoz vagy játékon belüli tartalomhoz.
A fejlesztők egyébként nem kapnak teljesen szabad kezet, mivel egy negyedévben legfeljebb 500 promóciós kódot hozhatnak létre. Ha valakinek több alkalmazása van, akkor is be kell érnie ennyivel, és ha nem éri a limitet, akkor a maradék nem tolható át a következő negyedévre. Minden egyes kódhoz beállítható egy lejárati idő is, ami legfeljebb egy év lehet.
Egyébként kifejezetten hatásos marketingeszköznek számítanak a különböző kedvezményeket biztosító kuponkódok, rengeteg webshop alkalmazza ezeket nagy sikerrel, tehát minden bizonnyal a Play Áruházban is lesz rájuk igény .
forrás: Google