Sokan nem tudják, de még csak most lesz 5 éves az egyik legnagyobb és legismertebb kínai webáruház, a GearBest. Az oldal az alkalomból egy teljes megújuláson esett át, érdemes megnézni, hogy milyen lett!
A GearBest az elmúlt közel öt év során 40 millió vásárlóval a világ egyik legnagyobb online kereskedelmi weboldalává nőtte ki magát. Az ötödik évforduló mérföldkövéhez közeledve radikális változtatásokat eszközöltek a GearBest külalakjában, hogy az még jobban tükrözze alapvető értékeiket és a vállalat vízióját. Az új weboldalt az alábbi linkeken tudod megnézni:
Jó hír, hogy a webshop magyar felülete (hu.gearbest.com) is folyamatosan javul, gőzerővel dolgoznak rajta a hazai fordítók, és cserélik a gépi fordításokat valódira.
Néhány friss akció:
- Cubot J3 Android Go mobil – akciós ár: 59.99$ (~16.700 Ft)
- Xiaomi Redmi Note 5 4+64GB – akciós ár: 169.99$ (~47.300 Ft)
- Xiaomi MI MIX 2S 6+64GB – akciós ár: 379.99$ (~105.800 Ft)
- Xiaomi Redmi 6 4+64GB – akciós ár: 159.99$ (~44.600 Ft)
- Cubot King Kong 3 4+64GB – akciós ár: 169.99$ (~47.300 Ft)
- Lenovo K5 Play 3+32GB – akciós ár: 99.99$ (~27.900 Ft)
- Lenovo S5 Pro 6+64GB – akciós ár: 189.99$ (~52.900 Ft)
- Ulefone Armor 6 6+128GB – akciós ár: 329.99$ (~91.600 Ft)
- Vivo NEX Dual Screen 10+128GB – akciós ár: 719.99$ (~200.400 Ft)
Most pedig nézzük a megújulás részleteit! Az alábbiakat írja a GearBest a közleményében:
Az alapvető inspirációk
A tavalyi évben a dizájnnal foglalkozó csapatunknak több fontos pontnak megfelelően kellett kidolgoznia a márka új egyéniségét, és fontos volt, hogy az új külalak minél jobban átadja a brand mögött rejlő élményt.
- Újra kellett fogalmazni márkánk mögöttes üzenetének hangnemét, úgy, hogy minél inkább egy ragyogóbb, energetikusabb brand képét közvetítsük.
- Fontosnak tartottuk, hogy hűek maradjunk a GearBest gyökereihez, és hogy látszódjon a márka elmúlt öt év során elért konzisztenciája
- Szükségünk volt egy tisztábban érthető, egyszerűbb szlogenre, ami magában foglalja a megújult GearBestről alkotott elképzelésünket
Átmenet az új GearBestbe
Hála 17 elkötelezett dizájner szenvedélyének és együttes munkájának, összesen több mint 40 eredeti, és rendkívül izgalmas koncepció született, majd végül elkezdett alakot ölteni a GearBest végleges logója: egy klasszikus sárga-fekete mosolygós emotikon, amelyet egy G betűből formáztak meg.
A szín kiválasztása
Az új GearBest logó megőrzi a fekete és fehér színeket a korábbi megjelenésből, miközben egy új, és még vibrálóbb, friss színt von bele az összképbe: a sárgát. Az egyes színek más-más tulajdonságot tükröznek:
- Fehér: egyszerűség, ragyogás és tisztaság.
- Fekete: elegancia, formalitás és erő.
- Sárga: pozitivitás, vidámság, energia és frissesség.
E három szín karizmatikus kombinációja együttesen jelképezi a GearBest küldetését: a lehető legjobb élmény biztosítását, a vásárlók felé tanúsított legmagasabb szintű professzionalizmust, és annak a pozitív energiának a folyamatos közvetítését, mely ott lakozik minden alkalomban, amikor felkeresik a GearBest oldalát.
Ikon
A mosolygós ikon: A “G” betű újraalkotja, és újra feltalálja a klasszikus mosolyt, kiválóan reprezentálva a GearBest célját, hogy egy olyan hely legyen, ahova a vásárlók inspiráltan járnak vásárolni.
Betűtípus
Az új GearBest logó olyan betűtípust használ, melynek kevesebb szögletes éle van, ezzel is megerősítve azt az üzenetet, hogy a GearBest egy valóban sokoldalú brand, ami igyekszik még több lehetőséget kínálni az ügyfelek számára.
Kulcsszavak
Minőség, Megfizethetőség, Szórakozás
Logó változatok
Alap logó:
Fekete-fehér:
Inverz logó, sárga ikonnal:
Telefontok és táska
A GearBest készít majd saját logós telefontokot:
Végül pedig itt vannak a megújult weboldal linkjei még egyszer:
Forrás: GearBest