A tegnapi bemutató cikkünkben már volt róla szó, de külön is érdemes kiemelni a Huawei P9 garanciáját, ami teljes mértékben egyedülálló Magyarországon, és akár egy döntő érv is lehet a gyártó új csúcsmobilja mellett.
Talán még akadnak olyanok, akiknek a távol-keleti gyártókról a gagyi, garancia nélküli termékek jutnak az eszükbe, de mondnom sem kell, hogy ez egy eléggé elmaradott látásmód. Remek ellenpélda erre a Huawei, aki annyira bízik az új P9 minőségében, hogy egyedülálló garanciális feltételeket biztosít a vásárlóknak.
A Huawei speciális 3-3-3 garanciát vállal a P9-re. Az első szám azt jelenti, hogy a szokásos 2 éves gyártói garanciát megtoldják még egy évvel, azaz ha a vásárlástól számított három éven belül elromlik a mobil, akkor díjmentesen javítják azt. Ezen felül a Huawei a készülék képernyőjére 3 hónap garanciát biztosít, tehát ha bármilyen sérülés éri a P9 kijelzőjét az első három hónapban, akkor ingyenesen cserélik azt. Az utolsó hármas pedig azt jelenti, hogy ha három hónapon belül elromlana a mobil, akkor nem kell várni a javításra, kapunk egy új készüléket.
Fontos megjegyezni, hogy a speciális 3-3-3 garancia abban az esetben jár a mobilhoz, ha a tulajdonos a vásárlást követő egy hónapon belül regisztrálja a készüléket a telefon Hicare alkalmazásán keresztül.
Elérhetőség és árak
A Huawei P9 szürke és ezüst színekben, dual és single SIM-es verzióban lesz elérhető Magyarországon április 27-től, 179.990 Ft-os áron. Az előrendelések viszont már a jövő héten megindulnak egyes helyeken. A mobil nagytestvére, a P9 Plus június közepétől lesz megvásárolható, elsőként a Telekomnál, és a készülék ajánlott fogyasztói ára 259.990 Ft.
forrás: Huawei