Fontos információk a magyar Galaxy Note 7 vásárlóknak

0

Előrendelted a Galaxy Note 7-et, és esetleg már kézhez is kaptad? Nézzük milyen lehetőségeket kínál a Samsung Magyarország számodra!

A Samsung felülvizsgálta a készülékkel kapcsolatos bejelentéseket, és arra jutottak, hogy akkumulátor probléma miatt kaphatott lángra néhány Galaxy Note 7 töltés közben. Ez csak a telefonok kis százalékát érinti, de ez éppen elég volt ahhoz, hogy visszahívják az összes már kiszállított példányt.

Magyarországon augusztus 16-ától lehetett előrendelni a Note 7-et, és múlt hónap végétől kezdve sokan kézhez is kapták a mobilt. Nekik kétféle lehetőségük van:

  • Szeptember 19-től lehet újra cserélni a Note 7 készülékeket. Ez az opció elérhető a vásárlás helyén vagy a Samsung.com weboldalon keresztül. A csere természetesen díjmentes, és egy javított modellt kapnak az érintettek a régi helyett.
  • Azonnali megoldásként a Note 7-et be lehet cserélni egy Galaxy S7-re vagy S7 edge-re, ebben az esetben a Samsung visszatéríti az árkülönbséget.

Ha már megrendelted a készüléket, de még nem kaptad készhez, akkor a Samsung a türelmedet kéri. Szeptember 19-től igyekeznek minél hamarabb eljuttatni hozzád egy új, javított modellt.

Gyakran ismételt kérdések a Samsung weboldaláról:

Mi is pontosan a probléma a Galaxy Note7-es készülékemmel?

“Vizsgálatunk fényt derített arra, hogy az akkumulátor cellával adódott probléma. Az említett cellákban túlmelegedés történt, amikor az anód-katód áramlás érintkezésbe lépett. Ez egy rendkívül ritkán előforduló hiba a gyártási folyamatban. Számunkra a felhasználók biztonsága a legfontosabb, ezért annak ellenére is kicseréljük az összes Galaxy Note7 készüléket, hogy a probléma csak az akkumulátor cellákat érinti.”

Használhatom tovább a Galaxy Note7 készülékemet?

“Igaz, hogy a probléma előfordulásának valószínűsége rendkívül alacsony, de nekünk a Samsungnál az Ön biztonsága mindennél fontosabb, ezért inkább azt javasoljuk, ne kockáztasson! Arra biztatjuk a Galaxy Note7 felhasználóit, hogy vegyék igénybe a készülékcsere programunk által kínált előnyöket.”

Honnan fogom tudni, hogy az én Galaxy Note7 készülékemet is érinti a probléma?

“Jelenleg minden Galaxy Note7 tulajdonost arra kérünk, hogy használja ki az európai készülékcsere programunkat.”

A probléma más Samsung telefonokat is érint?

“Ez a probléma kizárólag a Galaxy Note7 készülékekben fordulhat elő, más Samsung okostelefont nem érint.”

További tudnivalók a Samsung weboldalán.

forrás: Samsung

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

Szakos Péter

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid