A Samsung után a Google is csatlakozott azon gyártók sorához, amelyek az Apple-t gúnyolják az iOS 26 bemutatója után. A keresőóriás a #BestPhonesForever kampányának új videójában arra hívja fel a figyelmet, hogy az Apple több, általuk újdonságként bemutatott funkciója, mint például a hívásszűrés vagy az üzenetek automatikus fordítása, már évek óta elérhető a Pixel készülékeken.
A #BestPhonesForever nevű reklámkampányról valószínűleg már hallottatok, ezek az enyhén szólva erőltetett videók a konkurencia gúnyolásával szeretnék népszerűsíteni a Google készülékeit. Az Apple már megkapta a magáét a Samsungtól, és most a Google is azt figurázza ki, hogy az új iOS 26 frissítésben olyan funkciókat mutattak be újdonságként, amelyek más telefonokon már évek óta elérhetők.
A szokott módon a reklámban egy Pixel modell és egy iPhone beszélget, és a Google mobilja felhívja a figyelmet arra, hogy az üzenetek automatikus fordítása nála már négy, a Tartás Asszisztens öt, a hívásszűrés pedig már hét éve elérhető funkció.
A videó azzal a poénnal zárul, hogy az iPhone arról érdeklődik, hogy a Google mivel készül a Pixel 10 szériához, inspirációt gyűjtve az ősszel debütáló iPhone 17 modellekhez. Nem akarjuk megvédeni az Apple-t, de az ötletek átvétele igazából egy kétirányú folyamat az androidos gyártók és a cupertinói cég között.
Tagadhatatlan, hogy a versenytársak hatással vannak egymásra. Azt pedig, hogy a legújabb Google reklám vicces, vagy épp a szekunder szégyenérzet táptalaja, mindenki döntse el magának.
Forrás: Made by Google