A Huawei kiküldött egy friss sajtóközleményt arra vonatkozóan, hogy milyen terveik vannak a Honor márkát illetően, és szokás szerint elég komoly ambíciókkal rendelkeznek.
Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezetője egy új vállalati stratégiát jelentett be, amelynek a lényege, hogy a Huawei és a Honor márkák külön is egyre nagyobb sikereket érjenek el.
Arról épp a napokban számoltunk be, hogy a Huawei jövő év végére a világ legnagyobb okostelefon-gyártója szeretne lenni, beelőzve ezzel a Samsungot, ám most kiderült, hogy a Honor almárkával kapcsolatban is nagy terveik vannak. Szeretnék ezzel megszerezni a mobilpiac negyedik helyét, vagyis hogy a Huawei, a Samsung és az Apple után a Honor legyen a világ legnagyobb telefonmárkája.
Ehhez természetesen az kell, hogy a Honor beelőzze többek között a mostani negyedik és ötödik helyezettet, vagyis a Xiaomit és az Oppót, amelyek a legutóbbi adatok szerint a mobilos piac 8-9%-át uralják.
A Huawei azonban még ezzel sem elégedne meg, szeretnék, ha a Honor a kínai piac második legnagyobb szereplője lenne (természetesen a fő márka után). Hogy melyik következik be hamarabb, vagy hogy egyáltalán bekövetkezik-e valamelyik, az csak idővel derül majd ki, mindenesetre ambícióból nincs hiány a kínai vállalatnál, az biztos.
Via PhoneArena