Szeptember 21-én, szerdán délelőtt akadozni kezdett a Telekom több szolgáltatása is, a vállalat már tud a problémáról és dolgoznak a javításon. (Frissítés: a hibát sikeresen elhárították!)
A Telekom honlapján és az alkalmazásainál is problémák léptek fel, sokan nem tudtak bejelentkezni, és a telefonos ügyfélszolgált sem elérhető átmenetileg.
A vállalat Facebookon adott ki rövid közleményt:
“Kedves ügyfeleink! Honlapunkon, alkalmazásainkon (Telekom alkalmazás, TVGO, Mobilvásárlás), webmail szolgáltatásunkon, valamint ügyfélszolgálati csatornáinkon (1414, 1400, 1777) átmeneti technikai hiba lépett fel, melyek javítását illetékes munkatársaink már megkezdték. A technikai hiba Telekom TV ügyfeleink szolgáltatását is érinti.
Köszönjük a megértést, a hiba javításáig türelmetek kérjük! Amint a hiba elhárult, ezen a csatornán tájékoztatni fogunk benneteket!”
- Frissítés: A Telekom kollégái a hibát elhárították, az érintett szolgáltatások és online felületek újra elérhetőek.
Forrás: Telekom (Facebook)