Bizonyára sokan emlékeznek még, amikor bő másfél évvel ezelőtt a Netpincérből Foodpanda lett, most pedig, hogy a legtöbben már megszokták az új nevet, megint változtat a cég, teljesen lecserélik a márkát.
A német Delivery Hero tulajdonában lévő Foodpanda új neve a skandináv országokban már elterjesztett Foodora lesz. Az új márkanév az “étel most” kifejezésre utal, az angol “food” és olasz “ora” szavak egyesítésével jött létre. A cél az, hogy egész Európában egy egységes márka alatt fusson a szolgáltatás, így hazánk mellett más országokban is megtörténik a váltás.
Az új nevet fokozatosan vezetik be, a mobilos appokat például április közepén tervezik átnevezni, de ez természetesen nem érinti hátrányosan a már meglévő felhasználókat, maradnak a regisztrációk és a megszerzett hűségpontok is.
A vállalat az új névvel fiatalos lendületet szeretne venni, és azt tervezik, hogy a válság alatt megerősödnek. A hazai 2 milliós felhasználói bázist tovább szeretnék bővíteni, elsősorban a városi fiatalok nagyobb számú bevonzásával.
Lesz egy új szolgáltatás is, a Foodora Pro, ami a rendszeres rendelőknek érheti majd meg. Ez egy előfizetéses konstrukciót takar, ami a vállalat szerint már havi két rendelés esetén is meg fogja érni. Akik élnek a lehetőséggel, azok ingyenes szállítást és más előnyöket is kapnak majd.
A magyar alapítású Netpincért egyébként még 2014-ben vásárolta fel a Delivery Hero. A márka 1999-óta, vagyis több, mint 20 éve volt jelen a piacon, amikor végül 2021 szeptemberében átnevezték Foodpandára. Utóbbi nem lett olyan hosszú életű…
Forrás: Foodpanda