Nemrég számoltunk be arról, hogy újra felbukkant a Samsung telefonok egyik ismert kijelzőhibája, amikor egy zöld csík jelenik meg a képernyőn. A legtöbbször korábbi Galaxy S és Note csúcsmodellek érintettek, és bár a jelenség pontos okát egyelőre nem tudjuk, a gyártó felajánlott egy ingyenes kijelzőcserét, de tudomásunk szerint csak egy országban, és ott is korlátozott feltételekkel.
A hibáról előző cikkünkben számoltunk be, amelynek az volt az apropója, hogy az elmúlt időszakban több felhasználónak is megjelent a kijelzőjén a már említett zöld csík. Annak ellenére, hogy egyeseknél a legutóbbi frissítés után jelentkezett a probléma, valószínűleg inkább hardveres hibáról van szó, aminek talán a melegedéshez is köze lehet. Volt ugyanis olyan, akinek egy hozamosabb játék után romlott el a kijelzője.
A hírek megjelenése után a Samsung indiai részlege felajánlotta az ottani Galaxy S20, S21, S22 és Note 20 modellek tulajdonosainak, hogy egyszeri alkalommal ingyenesen cseréli a zöld csíkos kijelzőjüket. De csak akkor, ha az elmúlt három évben vásárolták a telefont, és április 30-ig bejelentik a hibát, vagyis már csak egy hétig él a lehetőség. Akinél később jön elő a probléma, az így járt.
Arról egyelőre nincs semmilyen hír, hogy más országokban is lenne hasonló akció, de ha esetleg nálad is előjön a hiba, akkor nem érdemes miatta elutazni Indiába, mindenképpen jelezd a hibát a Samsungnál itthon, hátha lesz rá valami megoldás. Persze túl nagy reményeket azért nem érdemes hozzá fűzni, más országokból érkeztek olyan visszajelzések, hogy a gyártó nem javítja ingyen a hibát, ha már lejárt a garanciád, így egy vaskosabb összeget kell kifizetni a szervizelésért.
Via AndroidAuthority