Többen panaszkodnak a legújabb Galaxy telefonokra, miszerint “halott zónákat” találnak rajtuk. A Samsung már hivatalos közleményt is kiadott ezzel kapcsolatban.
Hatalmas várakozás előzte meg a Galaxy S9 és Galaxy S9+ megjelenését, és mostanra már eljutottak a termékek az első tulajokhoz, így első kézből hallhatjuk a tapasztalatokat. Sajnos azonban akadnak panaszok is szép számmal.
Tekintve, hogy az érintőkijelzőn keresztül “kommunikálunk” a mobilunkkal, roppant kellemetlen, ha ez nem működik rendesen, és itt is ez a helyzet. Többen is olyan zónákra panaszkodnak, ahol nem veszi be az érintést a vadonatúj mobiljuk, persze nem mindenkinél ugyanott van a probléma.
A hír sok helyen megjelent, így a Samsung is reagált. A nyilatkozat szerint már felvették az érintettekkel a kapcsolatot, és nyomoznak az ügyben, mivel számukra a felhasználók elégedettsége kiemelten fontos. Amennyiben valaki hasonló problémát észlel, azt kérik, hogy közvetlenül velük vegye fel a kapcsolatot.
Állítólag van, akinek megoldotta a problémát, ha feljebb vette a kijelző érzékenységét, és volt, akinek a gyári visszaállítás segített, ám egyelőre úgy tűnik, hogy sokaknál nem javult a dolog, és a Samsunghoz kellett fordulniuk a problémával.
Forrás: Androidpolice