Valószínűleg jót mosolyogtatok, amikor korábban hírt adtunk arról, hogy az újévi jókívánságát a Huawei egy iPhone segítségével posztolta a Twitter-oldalán szilveszter éjjelén. Mint utólag kiderült, a felelősöknek nem igazán van oka vigyorogni, a kínai gyártó ugyanis büntetésben részesítette azt a két dolgozóját, akik elkövették az évet indító baklövést.
Úgy látszik, tévednek azok, akik szerint egy jópofa trollkodás, netán gerillamarketing volt a szilveszteri Twitter baki hátterében. A Bloomberg úgy tudja, a hibáért a Huawei a tengerentúli közösségi média ügynökségét tartja felelősnek, ám ennek ellenére két marketingest mégis megbüntettek a saját dolgozóik közül. Egyrészt lefokozták őket egy szinttel, másrészt egy évig havi nagyjából 200 ezer Ft-nak megfelelő összeggel csökkentik a fizetésüket.
A Bloomberg által megszerzett belsős jegyzet értelmében az egyik alkalmazott a digitális marketing csapat vezetője volt. A két főkolompos mellett a többi dolgozó is szidást kapott, a jövőben pedig sokkal szigorúbban menedzselik a külsős partnerekkel és a beszállítókkal való kapcsolattartást. A kínai gyártó mindezt azzal indokolta, hogy az újévi baki rámutatott a működésükben lévő tökéletlenségekre, és ezeket muszáj mihamarabb felszámolni.
Forrás: GSMArena