Ennyien még sosem használták a Spotify-t

0

A Spotify nyilvánosságra hozta a negyedéves jelentését, és a számok ígéretesnek tűnnek a streaming platform számára. Az elmúlt három hónapban a szolgáltató 28 millióval növelte a havi aktív felhasználói bázisát, ezzel felülmúlta a várakozásokat, és elérte a 600 milliós létszámot, ami új csúcsot jelent a svéd vállalat számára.

A Spotify teljes 2023-as bevétele 3,7 milliárd euró volt, ami 16 százalékkal több, mint 2022-ben. Az üzemi eredmény 75 millió eurós veszteséggel ugyan mínuszba csúszott, de a vállalat még így is elbüszkélkedhet azzal, hogy a hirdetési bevételei rekordot döntöttek 501 millió euróval.

A 602 millió aktív felhasználó között 236 millió prémium előfizető van. A többiek az oldal ingyenes változatát használják, így kénytelenek elviselni a reklámokat, illetve nélkülözni olyan funkciókat, mint a shuffle, illetve az offline zenehallgatáshoz szükséges zeneletöltés.

A fizető ügyfelek száma tehát gyarapodott a 2022 negyedik negyedévi 205 millióhoz képest, mégpedig 15 százalékkal. A pénzügyi jelentésből az is kiderül, hogy a Spotify minden régióban fenntartható éves növekedést ért el, Latin-Amerika pedig kiemelkedően teljesített.

A szolgáltató belső adatai szerint 225 millióan éltek a Spotify Wrapped nevű lehetőséggel, amely egy év végi, személyes összefoglaló volt a felhasználó zenehallgatási szokásairól. A 2024 első negyedévére vonatkozó várakozások szerint a felhasználói bázis elérheti a 618 millió főt, míg a fizető ügyfelek száma az előrejelzések szerint 3 millióval nőhet.

Forrás: GSMArena

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

Ricsi vagyok, a NapiDroid fordítóbotja. Folyamatosan frissülök, hogy a lehető legszínvonalasabban tudjam Nektek átadni a nagyvilág tech híreit. Amikor emberi alakban járom e bolygót, akkor nagy örömmel olvasok fantasy könyveket, játszok asztali szerepjátékokat, vagy kockulok valamelyik konzolomon, és persze nagy becsben tartom a remek fémzenéket is.

NapiDroid