A Facebook néha ki tudja akasztani a felhasználókat a kéretlen újításaival, amelyek sok esetben még véletlenül sem az ő kedvükért kerülnek bele az oldal fícsörjei közé. A következő fejlesztéstől azok lesznek a legkevésbé lenyűgözve, akik szeretnek videókat nézni a közösségi oldalon.
A Facebook legújabb nagy dobása az lesz, hogy reklámokat ágyaz a videókba, de nem a felvételek elejére időzíti azokat, hanem 20 másodperccel az indítás után ugranak majd fel. Szerencsére ha csak kedvenc modellünk fenékriszálását, vagy egy gyors börleszkbe illő pofára esést akarunk megnézni nem lesz gondunk, ugyanis csak a legalább 90 másodperces videókban bukkannak majd fel hirdetések a tervek szerint. Persze egy ilyen reklámblokk könnyen elveheti majd az emberek kedvét attól, hogy továbbnézzék az adott videót.
Ezeket a videóba ágyazott reklámokat már tesztelték élő felvételek esetében, de amikor megérkezik az újítás, az minden videót érinteni fog a Facebookon. Szóval az egész elég kellemetlen lehet, hacsak nem mi magunk vagyunk a videó feltöltői, ez esetben ugyanis pénz ütheti a markunkat, hiszen a közösségi oldal osztozni fog a reklámbevételeken. 45 százalék Mark Zuckerberg vállalatát illeti, a többi a miénk (a Youtube is hasonlóan működik).
A videók reklámosítása az értesülések szerint most lép be a tesztelési fázisba, ám ha a metódus sikeresnek látszik, akkor hamarosan minden egyes videóban találkozhatunk valamilyen hirdetéssel. A dologban óriási anyagi potenciál van, ugyanis a Facebook felhasználók 100 millió órányi videótartalmat tekintenek meg minden egyes nap.