Lejárató kampányt indított a Samsung az Apple ellen, hiszen a múltkori iPhone-t kifigurázó Galaxy S5 reklám után most újabb, hasonló célú Samsung videók kerültek napvilágra.
Az első reklámban a kijelző kap főszerepet. Megtudjuk, hogy míg a Samsung Galaxy Tab S készülék Super AMOLED kijelzőjén gyönyörűen látszanak a sötét részek is, addig egy másik tablet (ami kísértetiesen hasonlít az iPad Air-re) ennél sokkal gyengébb képet nyújt.
https://www.youtube.com/watch?v=sXNaRYMNprE
Kiderül az is, hogy az AMOLED kijelzők 100-szor akkora kontrasztaránnyal bírnak, mint az LCD panelek. Történetesen az iPad-ekben is ez utóbbi technológia teljesít szolgálatot.
A második videó még ötletesebb, mint ez első. Itt a multitasking kerül a középpontba (vagy éppen ennek a hiánya). Az iPad-hez nagyon hasonlító készüléken nem lehet egyszerre meccset és gyerekmesét nézni, ami komoly nehézségeket okoz a reklámban szereplő apuka számára. Ezzel ellentétben a Galaxy Tab S-en könnyen megoszthatjuk a kijelzőt több alkalmazás között, ami nagyon hasznos tud lenni.
https://www.youtube.com/watch?v=YbrM7XqVuJw
Mint minden hasonló esetben, a reklámok most is eltúlozzák a valóságot, de azért érdekes látni, hogy mekkora erőfeszítéseket tesz a Samsung, hogy legyőzze a legnagyobb riválisát.