A Facebook csavar egy nagyot a hírfolyam algoritmusán, a normál bejegyzéseknél és a csoportokban is szerepet kap a mesterséges intelligencia, ez fog videós tartalmakat megjeleníteni a felhasználóknak a jövőben.
A álló formátumú, rövid Reels-videóknál már korábban bevezette a Facebook az új algoritmust, ami mesterséges intelligenciára épül, és az eddigi adatok alapján hatalmas sikereket értek el. Állítólag 8-10 százalékkal sikerült növelni azt az időt, amit a felhasználók az ilyen videók megnézésével töltenek, ez pedig azt jelezte a vállalat számára, hogy valóban jól működik a mesterséges intelligencia, relevánsabb és érdekesebb tartalmakat ajánl a felhasználóknak, mint a korábbi algoritmus.
A sikeren felbuzdulva a Facebook vezetője, Tom Alison nemrég bejelentette egy konferencián, hogy még tovább mennek, és hamarosan minden felületen bevezetik a mesterséges intelligencia alapú ajánlót, ahol videók jelennek meg. Ennek megfelelően a normál hírfolyamban, illetve a csoportokon belül is az MI fogja eldönteni, hogy mik kerülnek a szemünk elé, miket nézhetünk meg.