Nincs időnk szervizbe vinni elromlott Xiaomi eszközeinket? Itt egy kényelmes megoldás!

0

Elképzelni sem lehetne a mai világban nagyobb kellemetlenséget annál, mint amikor egy mindennapi használati tárgyunk, egy okostelefonunk, egy robotporszívónk vagy éppen egy elektromos rollerünk meghibásodik. Sokan rögtön a végeláthatatlan sorban állásra, a papírmunkára és a türelmetlen, de izgatott várakozásra tudnak asszociálni ilyen esetekben.

Nem véletlenül, hiszen legyen szó akár garanciális-, akár garancián túli ügyintézésről, sok esetben még azoknak is gondot okoz a folyamat, akik a fővárosban élnek, és gyakorlatilag minden lehetőség elérhető közelségben van számukra.

Emiatt egyre többen valósítanak meg olyan kényelmi szolgáltatásokat, mint amilyen a Xiaomi Szerviz által megálmodott szervizfutár szolgáltatás, ami kifejezetten hasznos lehet olyan esetekben, ha nincs elég időnk, vagy ha egy gyors és elérhető árú megoldást keresnénk elromlott okoseszközeink javítására.

Mi az a szervizfutár szolgálatás?

A szervizfutár szolgáltatás egy olyan lehetőség a Xiaomi eszköztulajdonosok számára, aminek részeként lehetőséget kapnak arra, hogy otthonuk kényelméből intézzék meghibásodott termékük teljes szervizeltetését, legyen szó akár garanciális, akár garancián túli problémáról.

Éljünk akár a fővárosban, akár egy vidéki kis falucskában, a Xiaomi Szerviz segítségével lehetőséget kapunk arra, hogy futárt rendeljünk meghibásodott okoseszközeinkért. Ennek köszönhetően telefonjaink vagy robotporszívóink biztonságosan eljuthatnak a javítási pontra, és néhány napon belül ugyanilyen formában, de már problémamentes állapotban vehetjük újra készhez a kérdéses eszközöket.

Mindezt folyamatos egyeztetés és nyomon követhetőség társaságában, miközben garantáltan tapasztalt kezekbe kerülhet hibás készülékünk, amit gyári minőségű alkatrészekkel, garanciális javítással tesznek ismét a hétköznapjaink részévé.

Hogyan működik a szervizfutár szolgáltatás?

Űrlap kitöltése

Az első lépés, hogy a Xiaomi Szerviz honlapján értelemszerűen kitöltjük a kapcsolódó űrlapot, amivel gyakorlatilag megrendeljük magunknak a futárt. Fontos, hogy pontosan megadjuk a nevünket, a címünket és az elérhetőségeinket, ami mellett mi határozhatjuk meg, hogy melyik nap érkezzenek a hibás termékért, ezzel úgy időzíthetünk, hogy valaki otthon tartózkodjon a kérdéses időpontban.

Az űrlapon minden esetben fontos pontosan megadni, hogy milyen eszköz javításáról van szó, illetve lényeges leírni néhány mondatban magát a hibát is. Minél alaposabbak vagyunk, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a szervizben mielőbb orvosolni tudják a problémát. Ha szükséges, linkelhetünk képeket vagy videókat is a hibajelenségről.

Az alaposságra ezen a téren azért van szükség, mert speciális esetekben a szerviz munkatársai előre felveszik velünk a kapcsolatot, és egyeztetik a hiba részleteit, hiszen előfordulhatnak olyan problémák, melyekhez nem szükséges az alkatrészcsere, így gyakorlatilag felesleges elküldeni a szervizbe, ha például némi gombnyomással mi magunk is orvosolhatjuk a bajt.

Csomagolás

Ha az űrlapot kitöltöttük, a futár érkezésének napjára csomagoljuk be jó alaposan a hibás terméket. Amennyiben lehetőségünk van rá, használjuk ehhez mindig az eredeti csomagolást. Nyilván ez sok esetben nem áll a tulajdonos rendelkezésére, ilyenkor lényeges arra törekedni, hogy a hibás eszközt mindig olyan alapossággal csomagoljuk be, mint ahogyan mi is szeretnénk, ha megérkezne hozzánk.

Tegyük legalább kemény kartondobozba, és mindig gondoskodjunk a belső bélelésről. A tartozékok csomagolására nincs szükség, kivéve olyan esetekben, ha nem zárható ki a hozzájuk köthető probléma. Példának okáért egy telefon töltőhibákat produkál. Ilyenkor érdemes lehet a töltőfejet és a kábelt is betenni a dobozba, hiszen előfordulhat, hogy csak ezzel lesz a baj.

Javítás

Ezt követően nincs más teendő, mint a csomagot átadni a futárnak. A küldemény általában 2 munkanapon belül érkezik meg a szervizhez. A bevizsgálást követően a munkatársak mindig felveszik velünk a kapcsolatot, és pontosan tájékoztatnak arról, hogy mi a probléma, illetve mennyibe kerül a teljes javítás.

Ha az árajánlatot elfogadjuk, a szerviz megkezdi a munkát, és – a hiba függvényében – jellemzően a következő munkanapon már meg is kapjuk a javított eszközt. A szervizelésért, az alkatrészekért és a szervizfutár szolgáltatásért fizetni csak és kizárólag a visszaszállításkor kell a futárnak!

Milyen Xiaomi eszközök küldhetők szervizfutárral?

A Xiaomi Szerviz által kínált szervizfutár szolgáltatás alapvetően három termékkategória fogadására alkalmas, így lehetőség van meghibásodott

  • okostelefonok,
  • okoseszközök
  • és járművek elküldésére is ilyen formában.

Az okostelefonok kapcsán a Xiaomi szinte teljes termékpalettája javítható, a korábbi modellek mellett a legújabb Mi, Redmi és Pocophone típusú készülékek esetén is orvosolható a hibák többsége. A leggyakrabban a kijelző és az akkumulátor cseréjére van szükség ennél a terméktípusnál, azonban lehetséges például orvosolni cserével a hátlap sérüléseit, de a mikrofon, a hangszóró vagy az USB port meghibásodását is.

Az okoseszközök kapcsán a legtöbbször robotporszívók javítására vagy karbantartására van szükség. Fontos kiemelni, hogy az általános nagyszerviz, a szűrők, a főkefék és az oldalkefék cseréje is kérhető a szervizfutár szolgáltatás részeként. Egy esetleges konkrét meghibásodás esetén a robotporszívóknak olyan alkatrészei cserélhetők, mint a távolságmérő lézer, a ventilátor motor vagy éppen az akkumulátor.

Az okosporszívók mellett egy sor más Xiaomi okoseszköz javítását vállalja még a szerviz. A teljesség igénye nélkül akciókamerák, drónok, légfrissítők, biztonsági kamerák, de akár még rizsfőzők garanciális vagy garancián túli javítására is lehetőség van.

A szervizfutár szolgáltatás egyik népszerű tételei a Xiaomi elektromos rollerek, melyek a gyártótól megszokott kiváló ár-érték arány miatt egyre népszerűbbek a magyar lakosság körében. Rengeteg alkatrészük cserélhető, így szükség esetén kerék-, akkumulátor- és motorcsere miatt is elküldhető a szervizbe. A gyakori javítások közé tartozik a fékbowden, a csengő, a lámpa, a töltőegység, a sárvédő és a kijelzőpanel borítójának cseréje is.

Forrás: xiaomiszerviz.com

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás
NapiDroid