Plakátokkal trollkodja szét a Xiaomi a OnePlust

0

Nem ritka, hogy a nagyobb gyártók próbálnak gúnyt űzni a versenytársakból, most például a Xiaomi indított egy ötletes kampányt, ami elég nyíltan a OnePlus kárára megy.

Az új Redmi K20 modelleknek már a szlogenje is a OnePlust gúnyolja, hiszen a “Flagship Killer 2.0” arra utal, hogy ez jobb, mint az eredeti “zászlóshajó-gyilkos” mobilok (a Flagship Killer szlogent a OnePlus használta először). Most pedig erre még rátettek egy lapáttal, ugyanis több helyen a OnePlus már meglévő plakátja mellé helyezte ki a sajátját a Xiaomi.

Az egyik legnagyobb csata a két vállalat között Iniában van, ahol különösen népszerűek az olcsóbb csúcsmobilok, és a fenti fotókat is ott lőtték. A Robert Downey Jr.-ral reklámozott OnePlus 7 Pro plakátok mellett a Xiaomi a következőt hirdeti:

“Starkly superior to the latest One”.

Ez egy szójáték, magyarra fordítva nem annyira érdekes, de nagyjából annyit jelent, hogy “erősen túlszárnyalja a legutóbbit (vagy a legújabb One-t)”. A szóválasztás nem véletlen, van itt utalás Tony Starkra is (Starkly), akit ugyebár Robert Downey Jr. alakít a népszerű Marvel mozikban.

A Redmi K20 mobilok egyébként sok hasonlóságot mutatnak a OnePlus 7 Próval, említhetnénk a szinte kávamentes kijelzőt, a motorikus szelfikamerát, a 48 MP-es Sony főszenzorral ellátott tripla hátlapi kamerát, a 4000 mAh-s akkumulátort vagy a vezeték nélküli töltés hiányát. Ha pedig a K20 Prót nézzük, akkor a Snapdragon 855 chipset is egy közös pont. A OnePlus mobiljának persze van pár menőbb extra funkciója, mint például a 90 Hz-es kijelző, de cserébe olcsóbbak a Redmi készülékei. A fricska pedig minden bizonnyal ez utóbbira vonatkozik, a Xiaomi szerint ár/érték arányban jobbak a K20 mobilok.

Te melyik mobilt vennéd, Redmi K20 Pro (nálunk Mi 9T Pro lesz) vagy OnePlus 7 Pro?

Via AndroidPolice

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás

About Author

Szakos Péter

A Napidroid.hu alapítója.

NapiDroid