A Samsungot csúfolja a Xiaomi a Redmi új reklámkampányában

0

India egy fontos piaca az okostelefonok világának, amelyik cég ezt a régiót uralja, a telekommunikáció egyik legfontosabb szereplőjének tarthatja magát. Éppen ezért kemény promóciós kampányokat folytatnak a gyártók a helybéliek szívének elnyeréséért, és bizony ez sok esetben a konkurencia cikizését is jelenti. A Xiaomi most a Samsung új, Galaxy M szériás telefonjait oltja, mert szerintük azok nem jelentenek méltó kihívót a Redmi Note 7-tel szemben.

Két hardveres alkotóelem miatt támadják a Samsung középkategóriás, szerényebb zsebű felhasználóknak szánt készülékeit. Az egyik a Galaxy M10 és M20 TFT kijelzője, ami a Xiaomi munkatársai szerint elavult és fakó, a másik pedig a kamerája, úgy gondolják, a Redmi masinájának 48 megapixeles konstrukciója alázza a koreaiak készülékének képrögzítő egységét.

A kampányban elhangzik a “minden jó dologra várni kell egy kicsit” állítás, ami arra utal, hogy a Xiaomi még nem áll teljesen készen a Redmi Note 7 piacra dobására Indiában. Ugyanakkor a Galaxy M széria pont most debütált az ázsiai országban, így a kínai gyártónak úgymond muszáj volt a vásárlók figyelmét felhívni a saját, hamarosan érkező alternatívájukra.

Az egész világ fejre áll a a Redmi új mobiljától a Xiaomi szerint, ezért posztolták ezt a képet

Persze a Xiaominak nincs félnivalója, hiszen ők dominálnak jelenleg az indiai piacon, ahol a legnagyobb népszerűségnek a megfizethető okostelefonok örvendenek. Ebben a műfajban pedig nagymesterek a most már önállóan, de az anyavállalattal szoros együttműködésben dolgozó Redmi emberei. A Redmi Note 7 várhatóan egy igazi sláger lesz, főleg ha az ottani árat képesek lesznek 150 és 200 dollár között tartani.

Forrás: GSMArena

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás
NapiDroid