Teljesen megújult a GearBest

0

Sokan nem tudják, de még csak most lesz 5 éves az egyik legnagyobb és legismertebb kínai webáruház, a GearBest. Az oldal az alkalomból egy teljes megújuláson esett át, érdemes megnézni, hogy milyen lett!

A GearBest az elmúlt közel öt év során 40 millió vásárlóval a világ egyik legnagyobb online kereskedelmi weboldalává nőtte ki magát. Az ötödik évforduló mérföldkövéhez közeledve radikális változtatásokat eszközöltek a GearBest külalakjában, hogy az még jobban tükrözze alapvető értékeiket és a vállalat vízióját. Az új weboldalt az alábbi linkeken tudod megnézni:

Jó hír, hogy a webshop magyar felülete (hu.gearbest.com) is folyamatosan javul, gőzerővel dolgoznak rajta a hazai fordítók, és cserélik a gépi fordításokat valódira.

Néhány friss akció:

 

Most pedig nézzük a megújulás részleteit! Az alábbiakat írja a GearBest a közleményében:

Az alapvető inspirációk

A tavalyi évben a dizájnnal foglalkozó csapatunknak több fontos pontnak megfelelően kellett kidolgoznia a márka új egyéniségét, és fontos volt, hogy az új külalak minél jobban átadja a brand mögött rejlő élményt.

  • Újra kellett fogalmazni márkánk mögöttes üzenetének hangnemét, úgy, hogy minél inkább egy ragyogóbb, energetikusabb brand képét közvetítsük.
  • Fontosnak tartottuk, hogy hűek maradjunk a GearBest gyökereihez, és hogy látszódjon a márka elmúlt öt év során elért konzisztenciája
  • Szükségünk volt egy tisztábban érthető, egyszerűbb szlogenre, ami magában foglalja a megújult GearBestről alkotott elképzelésünket

Átmenet az új GearBestbe

Hála 17 elkötelezett dizájner szenvedélyének és együttes munkájának, összesen több mint 40 eredeti, és rendkívül izgalmas koncepció született, majd végül elkezdett alakot ölteni a GearBest végleges logója: egy klasszikus sárga-fekete mosolygós emotikon, amelyet egy G betűből formáztak meg.

A szín kiválasztása

Az új GearBest logó megőrzi a fekete és fehér színeket a korábbi megjelenésből, miközben egy új, és még vibrálóbb, friss színt von bele az összképbe: a sárgát. Az egyes színek más-más tulajdonságot tükröznek:

  • Fehér: egyszerűség, ragyogás és tisztaság.
  • Fekete: elegancia, formalitás és erő.
  • Sárga: pozitivitás, vidámság, energia és frissesség.

E három szín karizmatikus kombinációja együttesen jelképezi a GearBest küldetését: a lehető legjobb élmény biztosítását, a vásárlók felé tanúsított legmagasabb szintű professzionalizmust, és annak a pozitív energiának a folyamatos közvetítését, mely ott lakozik minden alkalomban, amikor felkeresik a GearBest oldalát.

Ikon

A mosolygós ikon: A “G” betű újraalkotja, és újra feltalálja a klasszikus mosolyt, kiválóan reprezentálva a GearBest célját, hogy egy olyan hely legyen, ahova a vásárlók inspiráltan járnak vásárolni.

Betűtípus

Az új GearBest logó olyan betűtípust használ, melynek kevesebb szögletes éle van, ezzel is megerősítve azt az üzenetet, hogy a GearBest egy valóban sokoldalú brand, ami igyekszik még több lehetőséget kínálni az ügyfelek számára.

Kulcsszavak

Minőség, Megfizethetőség, Szórakozás

Logó változatok

Alap logó:

Fekete-fehér:

Inverz logó, sárga ikonnal:

Telefontok és táska

A GearBest készít majd saját logós telefontokot:

És lesz bevásárlótáska is:

 

Végül pedig itt vannak a megújult weboldal linkjei még egyszer:

Forrás: GearBest

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!
Megosztás
NapiDroid