A Facebook igyekszik maximalizálni a bevételét, ezért annyi hirdetést rak a felhasználók elé, amennyit csak lehetséges. A legtöbb szekció már eléggé telített a közösségi oldalon, de akadnak még érintetlen helyek…
A hírfolyamon, az oldalsávban, a videók közben és a Messengeren is vannak már hirdetések többek között, de akár több helyet is tudna értékesíteni a Facebook a vállalatoknak, ezért tovább bővítenék a lehetőségeket. Az egyik ilyen a kereső, ami most még reklámmentes, de valószínűleg ez hamarosan megváltozik. A Facebook már teszteli kis számú felhasználónál a keresési találatok között megjelenő hirdetéseket, és amennyiben minden rendben megy, valószínűleg be is vezetik az újítás.
Persze itt még valószínűleg nem áll meg a Facebook, a későbbiekben akár a sztorik között is megjelenhetnek reklámok, de erről egyelőre nincs semmi konkrét infó.
Forrás: Mashable