Xiaomi elektromos roller és kerékpár is rendelhető EU raktárról

Lassan véget ér a jó idő, de ha szeretnétek még minél több időt eltölteni a szabadban, akkor mutatunk nektek két Xiaomi terméket, amelyek közlekedésre és kellemes kinti időtöltésre egyaránt tökéletesek.

A Xiaomi M365 elektromos rollert már különösebben nem kell bemutatni, mivel többször is írtunk róla. Összehajtható kialakítása miatt könnyen szállítható és tárolható. Akár 25 km/h-s sebességre is képes, beépített akkumulátorának köszönhetően pedig akár 30 km-t is megtehetünk vele.

Egy sor hasznos dolgot kapott, úgy mint pl. a különleges rendszer, amely lehetővé teszi, hogy menet közben valamennyire visszatöltődjön az akku. Ezek mellett ABS kialakítású fékrendszer, rázkódásvédelem, és más egyéb funkciók teszik teljesebbé a száguldás élményét. A telefonos applikáció sem maradt el, amelyből rengeteg hasznos adat nyerhető ki a kiruccanásainkról.

A Xiaomi M365 elektromos roller jelenleg a Tomtop német raktárból érhető el, így gyorsan megkapjuk, és semmilyen plusz költség nem terheli. Az ára 459.99 dollár, és ezen a linken tudjátok megrendelni.

A másik érdekes termék a Xiaomi Qicycle fantázianevű elektromos bringa, amellyel szintén élmény a közlekedés. A 250W-os motor 20 km/h-s sebességet ígér, az akkumulátor pedig maximálisan 45 km-ig bírja egy töltéssel. Elég komoly vázat kapott, amely alumínium ötvözetből készült, és a mindössze 14.5 kg-os tömeg ellenére akár 100 kg-os embereknek is ajánlott.

Összehajtható, így ezt is könnyű lesz szállítani, és egy fedélzeti számítógéppel is ellátták. Ez valós idejű monitorozást tesz lehetővé, és segít majd optimalizálni a fogyasztást. Amennyiben úgy érzékeli, hogy elfáradtunk volna, vagy csak nincs kedvünk tekerni, rögtön besegít nekünk a motor segítségével.

Négy darab felhasználói módot kapunk (fitnesz, takarékos, balansz, turbó), melyek között mi is válthatunk. Itt az adott beállítástól függ, hogy mennyire segít rá a tekerésre. Fitnesz módban csak mi tekerünk, a többinél pedig más-más erővel segít rá a rendszer. Rákerült egy Shimano által kifejlesztett Nexus váltó is, ami 3 fokozatban állítható (könnyű, átlagos, gyors).

A Xiaomi Qicycle elektromos biciklije tehát a sportosabb és a lustább embereknek is jól jöhet a mindennapi közlekedésre, például munkába járni. Jelenleg 899.99 dollárba kerül, azaz nem olcsó, de ez már EU raktáras ár, így mindenféle plusz költség nélkül kapod meg. Részletek és vásárlás ezen a linken.

Forrás: Tomtop

Kövesd te is a NapiDroid.hu-t a legfrissebb androidos hírekért!